متن دلخواه شما
عکس پروفایل
دو شنبه 14 آبان 1397 ساعت 18:22 | بازدید : 2597 | نوشته ‌شده به دست downloadfilmirani5 | ( نظرات )

نظرات کاربران در مورد گیره کوچک کننده بینی

نظرات در مورد گیره کوچک کننده بینی

نظرات در مورد گیره کوچک کننده بینی معمولا 70 به 30 مثبت است اما پشتکار و درست استفاده کردن از گیره کوچک کننده بینی نیز مهم تر است.دوستان گرامی امروز می خواهیم  یک محصول فوق العاده  تاثیر گذار را به شما معرفی کنیم که بدون صرف هزینه های نجومی و عوارض های جبران ناپذیر عمل جراحی بینی شما را به بهترین حالت ممکن فرم و حالت می دهد.

گیره کوچک کننده بینی نوز آپ برای اولین بار در ایران محصول برگزیده و پرفروش آرایشی بهداشتی اروپا می باشد.این گیره بینی زیبا کننده , فرم دهنده و کوچک کننده می باشد شما فقط با 20 دقیقه استفاده در روز و بدون کوچکترین عوارض جانبی به آروزی دیرینه خود که بینی خوش فرم و کوچک می باشد برسید.

نحوه عملکرد گیره کوچک کننده بینی نوزآپ

همان طور که میدانید بزرگی و بد شکل بودن بینی و حساس بودن به فرم بینی یکی از رایج ترین مشکلات بین انسانها در این زمانه است . شکل بینی گاهی علاوه بر چهره نامناسبی که به فرد می دهد باعث می شود فرد در جمع ها و در مجالس و میهمانی ها اعتماد به نفس کافی را نداشته باشد . گاها با یک تغییر شکل بینی , چهره فرد متحول می شود و تغییر شگرفی در قیافه وی به وجود می آید.

در گذشته هم مردم از گیره لباس برای کوچک کردن و فرم دادن بینی های خود استفاده میکردند در واقع گیره کوچک کننده بینی با ایجاد فشار بر روی بینی سبب فرم دهی و کوچک شدن بینی می شود این گیره بینی با ایجاد فشار بر روی بینی غضروف بینی را جمع نموده و در نتیجه بینی از لحاظ پهنا کوچک تر می شود.

نظرات درباره گیره کوچک کننده بینی

معرفی بهترین کوچک کننده بینی گوشتی 

اگر از فرم بد بینی خود خسته شده اید و نمی خواهید هزینه زیاد دماغ عمل رو بپردازید

اگر از عمل های جراحی هراس دارید و از فکر کردن به عواقب آن واهمه دارید

اگر به دنبال روشی آسوده و کم هزینه تر هستید که مطمئن باشید که ضرر نداشته باشد

ما به شما خرید گیره کوچک کننده بینی Nose UP پیشنهاد می دهیم

گیره بینی نوز آپ بر روی بینی های استخوانی تاثیر چندانی نخواهد داشت زیرا در اینگونه بینی ها عامل اضافه فرم بد استخوان می باشد که می بایست با عمل جراحی برداشته شود اما برخی بینی ها هم گوشتی می باشند و هم استخوانی که گیره کوچک کننده بینی نوزآپ در اینگونه بینی ها نیز تاثیر خواهد داشت. توجه کنید با استفاده مکرر از این محصول باعث کوچک شدن خواهد شد.

گیره کوچک کننده بینی هیچ گونه عوارضی ندارد

خرید گیره کوچک کننده بینی نوزآپ ، این محصول دارای کارآمدی در کوچک کردن بینی های گوشتی می باشد ، نوزآپ از مواد آنتی باکتریال ساخته شده است و هیچ گونه عوارضی برای فرد استفاده کننده نخواهد داشت پس با خیال راحت میتوانید این محصول را همین امروز از فروشگاه ما سفارش دهید.

نظرات مردم درباره گیره کوچک کننده بینی

 ویژگی های اصلی گیره کوچک کننده بینی نوزآپ |  دستگاه کوچک کننده بینی

کوچک کننده و فرم دهنده بینیهای گوشتی برای اولین بار
مسدود نکردن راه تنفس و جلوگیری از تجمع چربی در ناحیه بینی
فقط با استفاده 20 دقیقه در روز و دارای قیمت بسیار مناسب
استفاده بسیار آسان و قابل شستشو و بدون کوچکترین عوارض جانبی
پد های استفاده شده در گیره کوچک کننده بینی اصلی از جنس ضد باکتری و دئودورانت مبیاشند
به هیچ وجه به پوست شما آسیب نمی رسانند

فیلم آموزشی طریقه استفاده از کوچک کننده طبیعی بینی با استفاده از  نوزآپ

نظرات کاربران درباره گیره کوچک کننده بینی

شما هم می توانید نظرات وتجربیات خود را در مورد خرید و استفاده از کوچک کننده های بینی برای ما ارسال کنید

در صورتی نظرات شما درباره ی کوچک کننده بینی نوزاپ مثبت یا منفی باشد به منظور انتقال تجربه و استفاده بهتر سایر کاربران تماما درج خواهد

خرید گیره کوچک کننده بینی

پس از خرید کوچک کننده بینی در سریعترین زمان ممکن برای شما پست خواهد شد

بهترین کوچک کننده بینی گوشتی


|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
دو شنبه 14 آبان 1397 ساعت 18:22 | بازدید : 2592 | نوشته ‌شده به دست downloadfilmirani5 | ( نظرات )

تادالافیل , قرص تادالافیل Tadalafil سیالیس

تادالافیل , قرص تادالافیل Tadalafil سیالیس
 

کد تولز » ابزار وبلاگ حرفه ای » سلامت » تادالافیل

 
تادالافیل به انگلیسی Tadalafil - قرص تادالافیل یک مهار کننده PDE5 است که به شکل قرص برای درمان اختلال نعوظ (ناتوانی جنسی) و نشانه‌های هایپرتروفی خوش‌خیم پروستات (پروستات بزرگ شده) با نام‌های تجاری سیالیس (Cialis) و ادسیرکا (Adcirca) تجویز می شود

 

تادالافیل چیست؟

تادالافیل (Tadalafil) با نام‌های تجاری سیالیس (Cialis) و ادسیرکا (Adcirca) دارویی می‌باشد که باعث شل شدن عضلات و افزایش جریان خون به مناطق خاصی از بدن می‌شود. این دارو برای درمان اختلال نعوظ (ناتوانی جنسی) و نشانه‌های هایپرتروفی خوش‌خیم پروستات (پروستات بزرگ شده) استفاده می‌شود.

 

چگونگی مصرف داروی تادالافیل

مطمئن شوید که شما با خیال آسوده می‌توانید این دارو را استفاده نمایید، چنانچه دارای مشکلاتی نظیر بیماری‌های قلبی فشارخون بالا یا پایین و مشکلات مربوط به کلیه و کبد هستید قبل از مصرف این دارو موراد را به اطلاع پزشک معالج خود برسانید.

در ارتباط با میزان مصرف می‌توانید قبل از فعالیت جنسی حداکثر یک بار در روز مقدار ۱۰ میلی‌گرم از آن را مصرف کنید.

این میزان در صورت لزوم بسته به میزان اثربخشی و تحمل دوز مصرفی می‌تواند به مقدار ۲۰ میلی‌گرم افزایش و یا به میزان ۵ میلی‌گرم کاهش یابد. تادالافیل همراه یا بدون غذا مصرف می‌شود.

سیالیس معمولا به شکل یک قرص در هر روز مصرف میشود. در مورد نحوه و زمانبندی مصرف دستورات پزشک را مد نظر داشته باشید و از مصرف بیش از حد و طولانی مدت دارو خودداری کنید.

سیالیس میتواند با یا بدون غذا مصرف شود.

از خرد کردن و شکستن قرص پرهیز کنید و آنرا همان گونه که هست مصرف کنید.

اگر از سیالیس به منظور درمان اختلالات نعوظ استفاده میکنید؛ دارو را پیش از انجام رابطه جنسی مصرف کنید و از مصرف بیش از یک قرص در روز اجتناب کنید.

سیالیس میتواند رسیدن به نعوظ را هنگام تحریک جنسی آسانتر سازد؛ اما در کل فرایند نعوظ نباید وابسته به مصرف دارو باشد. بهتر است در این رابطه با پزشک مشورت کنید.

اگر از داروی Adcirca برای درمان فشار خون ریوی بالا استفاده میکنید؛ نباید از سیالیس جهت درمان اختلالات نعوظ استفاده کنید.

تادالافیل را در دمای اتاق و به دور از گرما و رطوبت نگهداری کنید.

 

عوارض مصرف قرص تادالافیل

هر دارویی می‌تواند پس از مصرف عوارض ناخواسته‌ای را بر جای بگذارد. شایع‌ترین عوارض درباره این دارو شامل موارد زیر می‌گردد:

تغییرات بینایی و یا از دست دادن ناگهانی بینایی

از دست دادن شنوایی ناگهانی یا صدای زنگ در گوش

درد قفسه سینه یا احساس سنگینی

تهوع عرق کردن ضربان قلب نامنظم

تورم در دست یا پا تنگی نفس

تشنج احساس سرگیجه

علاوه بر عوارض ذکر شده در بالا سردرد، قرمزی و گرما در صورت، گردن، و یا قفسه سینه، علائم سرماخوردگی مانند گرفتگی بینی، درد سینوس، گلو درد، سرفه، ناراحتی معده، درد عضلانی، درد در دست‌ها و پاها را هم می‌توان از عوارض جانبی و کمتر دیده شده داروی تادالافیل برشمرد.

 

موارد مشابه قرص تادالافیل

قرص آتورواستاتین برای چیست؟,اسید فولیک,مترونیدازول,قرص b2,قرص آتورواستاتین,قرص هیدروکسی زین,قرص نورتریپتیلین,قرص ستیریزین,قرص فلوکستین

قرص ناپروکسن,قرص اورژانسی,قرص سیتالوپرام,شربت هیدروکسی زین برای چی خوبه؟,شربت هیدروکسی زین,قرص بیسموت ساب سیترات

فلووکسامین,دکسترومتورفان,قرص سرترالین,قرص هیدروکسی زین,پماد موپیروسین,قرص ترازودون,قرص کلاریترومایسین,قرص کاپتوپریل

 

مکانیسم اثر قرص [ تادالافیل Tadalafil ]
تادالافیل مهار کننده اختصاصی PDE5 است. به طور طبیعی این آنزیم در متابولیزه شدن cGMP نقش دارد. با مهار این آنزیم تجمع cGMP در عضلات صاف باعث افزایش relaxation عضلات صاف و بهبود erection در نتیجه افزایش جریان خون می شود.

 

فارماکوکینتیک قرص [ تادالافیل Tadalafil ]

به دنبال مصرف خوراکی تادالافیل به سرعت جذب و پس از 2 ساعت به حداکثر غلظت پلاسمایی خود می رسد. اتصال پروتئینی آن در حدود 94% است. در کبد و توسط CYP3A4 متابولیزه می شود.

نیمه عمر دارو در حدود 5/17ساعت است. شروع اثر آن معمولا 30 دقیقه بعد از مصرف دارو است. به علت اثر مثبت تادالافیل بر روی erectile dysfunction تا 36 ساعت پس از مصرف دارو (درمقایسه با پلاسبو)، برای گرفتن نتیجه بهینه زمان مصرف بسیار مهم است.

 

موارد مصرف قرص [ تادالافیل Tadalafil ]

برای درمان ناتوانی جنسی

 

آقایان تادالافیل را بیشتر ترجیح می‌دهند

تادالافیل تاحدودی نسبت به سیلدنافیل تاثیرگذاری بیشتری دارد و به همین دلیل بیشتر توسط آقایان ترجیح داده می‌شود. از طرفی با مصرف تادالافیل برخلاف سیلدنافیل احتمال دیدن رنگ آبی و سبز به عنوان یکی از عوارض جانبی وجود ندارد.

درحال حاضر بیشتر در بازار سیلدنافیل با دوز 50 تا 100 موجود است و ممکن است پزشک از نصف یک قرص 50 میلی‌گرمی تا دوز 100 میلی گرم را برای بیمار تجویز کند اما بیشتر از آن نباید یک بار در روز استفاده شود زیرا احتمال وقوع عوارض بالا می‌رود.

تادالافیل


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
دو شنبه 14 آبان 1397 ساعت 18:21 | بازدید : 2539 | نوشته ‌شده به دست downloadfilmirani5 | ( نظرات )

ترازودون Trazodone همه چیز درباره قرص ترازودون

ترازودون,قرص ترازودون

کد تولز » ابزار وبلاگ حرفه ای » سلامت » ترازودون

ترازودون به انگلیسی Trazodone - قرص ترازودون داروهای ضد افسردگی است. این برای درمان اختلالات افسردگی، اختلالات اضطرابی مورد استفاده قرار می گیرد.

 

نکاتی   که باید  قبل از استفاده ترازودون باید  بدانید
در این موارد برای اینکه مطمئن شوید مصرف داروی ترازودون برای شما  خطری در پی ندارد، با پزشک مشورت کنید:

• بیماری‌های کبدی یا کلیوی؛
• بیماری‌های قلبی؛
• خونریزی یا لخته شدن خون؛
• تشنج یا صرع؛
• گلوکوم با زاویه؛
• اختلال دوقطبی (افسردگی – شیدایی (مانیا))؛
• سابقه سندرم QT طولانی؛
• سابقه مصرف مواد مخدر یا افکار مربوط به خودکشی؛
• اگر شما به‌تازگی یک حمله قلبی را تجربه کرده‌اید.

 

نحوه مصرف داروی ترازودون

به طور معمول میزان مصرف این دارو برای درمان افسردگی برای بزرگسالان 150-600 میلی‌گرم در روز است و دوز شروع اولیه حدود 150 میلی‌گرم معمولا در هر روز می‌باشد.

توجه: در صورت وجود سکته اخیر قلبی این دارو نباید مصرف شود.

داروی ترازودون را دقیقاً همان طور که توسط دکتر شما تجویز می‌شود، مصرف کنید. راهنمایی‌های بر روی برچسب نسخه خود را خوانده و براساس آن عمل کنید. این دارو  را در دوز های بیشتر  و یا کمتر از مقادیر  توصیه شده، مصرف نکنید.

قرص فوری رهش ترازودون را باید پس از یک وعده غذایی یا یک میان وعده میل نمایید.

داروی  Oleptro را با معده خالی در هنگام خواب و یا در اواخر شب میل نمایید.

تمام قرص گسترده رهش این دارو را قورت ندهید. اجازه دهید که این قرص  در دهان شما بدون جویدن حل شود. در صورت نیاز داروی Oleptro  از محل خط تقسیم کننده آن به دونیمه تقسیم کرده و مصرف کنید.

تا زمانی که علائم بیماری در شما بهبود بیاید، ممکن است دو طول بکشد. اگر نشانه‌ها و علائم بیماری در شما بهبود نمی‌یابند، به پزشک خود اطلاع دهید.

استفاده از این دارو را به طور ناگهانی و یا اگر شما دچار علائم ناخوشایند ترک مصرف این دارو می‌شوید، متوقف نکنید. برای توقف بدون عوارض استفاده از این دارو، با پزشک خود مشورت کنید.
این دارو باید در دمای اتاق به دور از گرما، رطوبت و همچنین نور خورشید نگهداری شود.

 

قرص ترازودون در بارداری و شیردهی

مصرف  یک داروی ضد افسردگی SSRI در دوران بارداری ممکن است باعث ایجاد  مشکلات ریوی حاد  یا سایر عوارض در نوزاد شود. با این حال، شما اگر مصرف داروی ضد افسردگی خود را قطع کنید، ممکن است دچار عود افسردگی و یا سایر شرایط درمان شده شوید. اگر شما باردار هستید یا باردار شدید فوراً به پزشک خود اطلاع دهید. مصرف این دارو را در دوران بارداری بدون مشاوره با  دکتر خود متوقف یا شروع نکنید.

معلوم نیست که آیا این دارو از طریق شیر مادر به کودک شیرخوار انتقال می‌یابد یا نه  و یا اینکه به کودک شیرخوار آسیب برساند یانه. اگر در حال شیردادن یک نوزاد هستید، به پزشک خود اطلاع دهید.

 

عوارض جانبی ترازودون

با مصرف این دارو تهوع، استفراغ، اسهال، خواب آلودگی، سرگیجه، خستگی، تاری دید، تغییرات وزن، سردرد، درد عضلانی، خشکی دهان، طعم و مزه بد در دهان، گرفتگی بینی، یبوست

در صورتی که هر یک از این عوارض باقی ماند یا بدتر شد، فوراً با پزشک یا داروساز خود تماس بگیرید.

برای از بین بردن خشکی دهان، آب نبات (بدون قند) و یا تکه‌های یخ بمکید، آدامس (بدون قند) بجوید، آب بنوشید، و یا از جایگزین بزاق استفاده کنید.

برای کاهش خطر ابتلا به سرگیجه و سبکی سر، به آرامی از حالت نشسته یا دراز کشیده، برخیزید.

به یاد داشته باشید که پزشک شما این دارو را به این خاطر تجویز کرده است که در نظر گرفته است فواید آن بیشتر از خطر عوارض جانبی آن است. بسیاری از افراد با استفاده از این دارو عوارض جانبی جدی ندارند.

در صورت بروز هر گونه عوارض جانبی جدی، از جمله موارد زیر فوراً پزشک خود را مطلع سازید: لرزش (ترمور)، کابوس، زنگ در گوش، مشکلات ادرار، خون در ادرار، نشانه‌های عفونت (به عنوان مثال، تب، گلو درد مداوم)، تنگی نفس، درد معده / شکم.

در صورتی که هر گونه عوارض جانبی بسیار جدی، از جمله: درد قفسه سینه / فک / بازوی چپ، غش، ضربان قلب سریع / نامنظم، تشنج، درد چشم / تورم / قرمزی، گشادتر شدن مردمک چشم، تغییرات بینایی (مانند دیدن رنگین کمان در اطراف چراغ)، فوراً کمک پزشکی دریافت کنید.

این دارو می‌تواند سروتونین را افزایش دهد و به ندرت باعث یک بیماری بسیار جدی به نام سندرم / سمیت سروتونین می‌شود. این خطر در صورتی که داروهای دیگری که باعث افزایش سروتونین می‌شوند را به طور همزمان مصرف کنید، افزایش می‌یابد، بنابراین تمام داروهایی که مصرف می‌کنید را به پزشک یا داروساز خود بگویید (بخش تداخلات دارویی را ببینید). در صورتی که برخی از علائم زیر بروز کردند، فوراً کمک پزشکی دریافت کنید: ضربان قلب سریع، توهم، از دست دادن هماهنگی، سرگیجه شدید، تهوع / استفراغ / اسهال شدید، کشش عضلات، تب با علت ناشناخته، تحریک / بی قراری غیر معمول.

با مصرف این دارو، در موارد بسیار معدودی برای مردان ممکن است نعوظ دردناک یا طولانی مدت (پریاپیسم) به مدت ۴ ساعت یا بیشتر رخ دهد، استفاده از این دارو را متوقف کنید و فوراً به پزشک مراجعه کنید، وگرنه مشکلات دائمی ممکن است رخ دهند.

واکنش آلرژیک جدی این دارو نادر است. با این حال، در صورت مشاهده هر گونه علائم واکنش آلرژیک جدی، از جمله: جوش، خارش / تورم (به خصوص در صورت / زبان / گلو)، سرگیجه شدید و تنفس دشوار، به پزشک مراجعه کنید.

 

نکاتی که در ارتباط با مصرف این دارو باید بدانید
ترازودون بهتر است بعد از وعده‌های غذایی یا با یک غذای سبک مصرف شود.
این دارو ممکن است نتایج آزمون‌های عملکرد کبد را افزایش و همچنین ‌تعداد گلبول‌های سفید و سطح هموگلوبین و هماتوکریت را کاهش دهد.
مصرف همزمان با غذا جذب را به تأخیر انداخته و مقدار جذب را تا حدود 20 درصد افزایش می‌دهد.
مصرف این دارو نباید به طور ناگهانی قطع شود.
در صورت نیاز به هرگونه عمل جراحی یا درمان اضطراری پزشک باید از مصرف این دارو مطلع گردد.
این دارو ممکن است موجب خواب آلودگی یا سرگیجه شود؛ بر همین اساس از انجام فعالیت‌های مستلزم هوشیاری، تا مشخص شدن اثرات کامل دارو، خودداری کنید.
بیماران سالخورده معمولاً به مقادیر اولیه کمتر نیاز دارند، زیرا احتمال بروز عوارض جانبی در آنها بیشتر است.
مصرف این دارو در کودکان توصیه نمی‌‌شود.
این دارو در افراد مبتلا به بیماری‌ قلبی، نارسایی کبدی و مشکلات کلیوی با احتیاط باید مصرف گردد.
در صورت فراموش کردن یک نوبت مصرف دارو،‌اگر تا زمان مصرف نوبت بعدی کمتر از 4 ساعت باقی‌ مانده باشد از مصرف نوبت فراموش شده و دو برابر کردن مقدار مصرف بعدی باید خودداری گردد.
به دلیل بروز احتمالی سرگیجه، هنگام برخاستن ناگهانی از حالت خوابیده یا نشسته، باید احتیاط نمود.
توصیه می‌شود ترازودن در دوران بارداری و شیردهی استفاده نشود.

 

تداخلات دارویی ترازودون
تداخلات دارویی ممکن است عملکرد داروهای شما را تغییر دهند و یا خطر ابتلا به عوارض جانبی جدی را افزایش دهند. این مقاله شامل تمام تداخلات دارویی امکان پذیر نیست. لیستی از تمام محصولاتی که استفاده می‌کنید (از جمله نسخه / داروهای بدون نسخه و محصولات گیاهی) تهیه کنید و آن را به پزشک یا داروساز خود ارائه دهید. بدون تأیید پزشک مصرف این دارو را شروع یا متوقف نکنید، و یا دوز آن را تغییر ندهید.

محصولی که ممکن است با این دارو تداخل داشته باشد، دیگوکسین است.

مصرف مهار کننده‌های MAO با این دارو می‌تواند موجب تداخل دارویی جدی (احتمالاً منجر به مرگ) شود. از مصرف مهار کننده‌های MAO (ایزوکاربوکسازید، لینزولید، متیلن بلو، موکلوبماید، فنلزین، پروکاربازین، رازاگیلین، سلجیلین، ترانیل سیپرومین) در طول درمان با این دارو پرهیز کنید. اکثر مهار کننده‌های MAO نیز به مدت دو هفته قبل از درمان با این دارو نباید مصرف شوند. برای شروع و یا قطع مصرف این دارو با پزشک خود مشورت کنید.

سایر داروها که می‌توانند به حذف ترازودون از بدن شما تأثیر بگذارند، ممکن است عملکرد این دارو را نیز تحت تأثیر قرار دهند. نمونه‌های چنین داروهایی عبارتند از: کینیدین، ضد قارچ‌های آزول (مانند ایتراکونازول)، داروهای HIV (مانند ریتوناویر)، آنتی بیوتیک های مکرلید (مانند ازیترومایسین)، ریفامیسن ها (مانند ریفامپین)، داروهای مورد استفاده برای درمان حملات صرع (مثل کاربامازپین).

در صورتی که داروهای دیگری که موجب افزایش سروتونین می‌شوند را همراه با این دارو مصرف کنید، خطر ابتلا به سندرم/ سمیّت سروتونین در شما افزایش می‌یابد. نمونه‌هایی از چنین داروهایی عبارتند از: داروهای خیابانی مانند MDMA / “اکستازی،” مخمر سنت جان، داروهای ضد افسردگی خاص (از جمله SSRI ها مانند فلوکستین/ پاروکستین، SNRI ها مانند دولوکستین / ونلافاکسین). احتمال خطر ابتلا به سندرم/سمیت سروتونین ممکن است زمانی که این داروها را شروع یا دوز آنها را افزایش می‌دهید، بیشتر شود.

در صورتی که سایر محصولاتی که باعث خواب آلودگی می‌شوند را مصرف می‌کنید مثل آنتی هیستامین‌ها (از قبیل ستیریزین، دیفن هیدرامین)، دارو برای خواب و یا اضطراب (مانند آلپرازولام، دیازپام، زولپیدم)، شل کننده‌های عضلانی، و داروهای مسکن (مانند کدئین) پزشک یا داروساز خود را مطلع سازید. برچسب روی تمام داروهای خود (مانند داروهای آلرژی یا سرفه و سرماخوردگی) را بررسی کنید زیرا ممکن است مواد تشکیل دهنده آنها باعث خواب آلودگی شوند. از داروساز خود در مورد نحوه استفاده مطمئن داروها سؤال کنید.

 

موارد مصرف ترازودون
ترازودون برای درمان افسردگی تجویز می‌شود.

 

مکانیسم اثر ترازودون
این دارو برداشت مجدد سروتونین به داخل پایانه عصبی را مهار می‌کند و درد نتیجه سروتونین مدت زمان بیشتری گیرنده‌های خود را تحریک می‌کند.

 

فارماکوکینتیک ترازودون
این دارو از طریق خوراکی به خوبی جذب می‌شود نیمه عمر پلاسمایی آن 9-5 ساعت است. در کبد متاولیزه شده و دارای متابولیت و فعال می‌باشد 95% به پروتئین‌های پلاسما متصل می‌شود. دفع دارو از طریق صفرا و کلیه می‌باشد.

 

منع مصرف ترازودون
در صورت وجود سکته اخیر قلبی این دارو نباید مصرف شود.
عوارض جانبی ترازودون
‌خشکی دهان ، خواب آلودگی، تاری دید، اختلال در تطابق و افزایش فشار داخل چشم، یبوست، تهوع ، اشکال در ادرار کردن، تعریق، نعوظ مداوم، بثورات جلدی، لرزش دست، کهیر، اختلالات رفتاری(بخصوص در کودکان)‌، هیپومانیا، توهم( بخصوص در سالمندان)، افزایش اشتها،‌تغییر وزن، تشنج،‌اختلالات حرکتی و دیسکنزی ، تب ، اگرانولوسیتوز، لوکوپنی، ائوزینوفیلی، ترومبوسیتوپنی، هیپوناترمی و اختلال در عملکرد کبد از عوارض جانبی دارو هستند.

 

موارد مشابه قرص ترازودون

اسید فولیک,مترونیدازول,b2,قرص هیدروکسی زین,نورتریپتیلین,ستیریزین,فلوکستین

ناپروکسن,اورژانسی,سیتالوپرام,بیسموت ساب سیترات,تادالافیل,کلاریترومایسین

فلووکسامین,دکسترومتورفان,سرترالین,کاپتوپریل,موپیروسین,آتورواستاتین

 

ترازودون


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
دو شنبه 14 آبان 1397 ساعت 18:21 | بازدید : 2843 | نوشته ‌شده به دست downloadfilmirani5 | ( نظرات )

قرص کلاریترومایسین Clarithromycin همه چیز درباره کلاریترومایسین

قرص کلاریترومایسین,کلاریترومایسین

کد تولز » ابزار وبلاگ حرفه ای » سلامت » قرص کلاریترومایسین

کلاریترومایسین به انگلیسی Clarithromycin قرص کلاریترومایسین، یک آنتی بیوتیک است که برای درمان عفونت های مختلف باکتریایی استفاده می شود. این شامل گلودرد، پنومونی، عفونت های پوستی، عفونت هلیکوباکتر پیلوری و بیماری لیم می باشد. کلاریترومایسین را می توان از طریق دهان به عنوان قرص یا مایع مصرف کرد.

 

نکات مهمی که قبل از مصرف کلاریترومایسین باید رعایت کرد
اگر نسبت به کلاریترومایسین یا داروهای مشابه آن – مانند آزیترومایسین (Zithromax, Z-Pak, Zmax)، اریترومایسین یا تریترومایسین حساسیت دارید، و یا موارد زیر را دارید، بهتر است از داروی کلاریترومایسین استفاده نکنید:

اختلال در ریتم قلب به صورت مزمن و شدید
سابقه‌ی سندرم QT
میزان پایین پتاسیم در خون
اگر تاکنون یرقان یا مشکلات کبدی ناشی از مصرف بیاکسین یا کلاریترومایسین داشته اید
اگر بیماری کلیوی یا کبدی دارید و از داروی کُلشیسین (colchicine) نیز استفاده می‌نمائید.

 

نحوه مصرف قرص کلاریترومایسین
کلاریترومایسین را حتماً با تجویز پزشک مصرف کنید و قبل از مصرف، تمامی مواردی که روی جلد این دارو نوشته شده است را به دقت مطالعه نمایید. همچنین از مصرف دوز بیشتر یا کمتر از مقداری که برای شما تجویز شده است، خودداری کنید و فقط در همان دوره ی زمانی که برای شما تجویز شده، آن را مصرف کنید.

شما می‌توانید این دارو (قرص خوراکی و یا مایع خوراکی این دارو) را با غذا یا بدون آن مصرف کنید. اما Biaxin XL را بهتر است به همراه غذا استفاده کرده و آن را به صورت کامل قورت دهید (نجوید و یا آن را تکه تکه نکنید). مایع خوراکی این دارو را قبل از مصرف به طور کامل تکان دهید.

داروی کلاریترومایسین را در کل دوره‌ای که برای شما تجویز شده استفاده کنید. این دارو معمولاً برای ۷ تا ۱۴ روز تجویز می‌شود.علائم شما ممکن است قبل از اینکه آثار عفونت به طور کامل از بدنتان پاک شود، بهبود پیدا کنند؛ قطع مصرف این دارو قبل از اتمام دوره‌ی مصرف آن همچنین می‌تواند منجر به افزایش احتمال ایجاد عفونت‌های بعدی در شما شوند به طوری که نسبت به آنتی بیوتیک‌ها نیز مقاوم باشند. کلاریترومایسین برای درمان عفونت‌های ویروسی مثل سرماخوردگی یا آنفولانزا استفاده نمی‌شود.

دارو را در دمای اتاق نگهداری کرده و دور از گرما و رطوبت قرار دهید. درب محتوی مایع خوراکی این دارو را پس از هر بار مصرف کاملاً سفت کنید. مایع خوراکی کلاریترومایسین را درون یخچال نگهداری نکنید. اگر مایع این دارو را به مدت ۱۴ روز مصرف نکردید، باقیمانده را دور بریزید و استفاده نکنید.

 

مصرف کلاریترومایسین در بارداری و شیردهی
مصرف کلاریترومایسین در طول دوران بارداری و شیردهی باید تحت نظر پزشک معالج انجام گیرد و فواید مصرف در برابر مضرات آن سنجیده شود.
احتیاطات:
دارو را فقط طبق دستور پزشک و دقیقاً مطابق مقدار و مدت زمان توصیه شده مصرف نمایید.
در صورت عدم بهبودی و یا تشدید علائم بیماری به پزشک خود مراجعه نمایید.
در صورت بروز علائم واکنش‌های حساسیتی (قرمزی و خارش پوست) و بروز علائم کولیت سودو ممبران (دردهای شکمی، اسهال آبکی و گاهی همراه با خون)، پزشک خود را سریعاً در جریان قرار دهید.

 

عوارض قرص کلاریترومایسین
اگر هر کدام نشانه های آلرژی به کلاریترومایسین را دارید با اورژانس تماس بگیرید نشانه هایی مانند: به سختی نفس کشیدن، تورم صورت، لب ها، زبان یا گلو.

با پزشک تماس بگیرید اگر هر کدام از علائم زیر را داشتید

دانه های پوستی، خون آمدن سریع یا کوفتگی آسان بدن، حس سوزش یا خارش شدید پوست، بی حسی، درد، ضعف ماهیچه های
مشکلات شنوایی
علائم مشکل کلیوی– کم شدن حجم ادرار یا نداشتن ادرار، ادرار دردناک یا سخت، تورم پا یا قوزک پا، احساس خستگی یا تنگ تنفس
واکنش های شدید پوست– تب، گلو درد، متورم شدن صورت یا زبان، سوزش چشم، آسیب پوستی همراه با دانه های قرمز یا ارغوانی که روی پوست گسترش می یابد (مخصوصا در صورت یا قسمت فوقانی بدن) و تاول و پوسته پوسته شدن.
بزرگسالان سالمند ممکن است به احتمال زیاد عوارض جانبی ریتم قلب، از جمله ضربان قلب سریع خطرناک داشته باشند.
کلاریترومایسین ممکن است نشانه های کبدی شدید داشته باشد. مصرف داروی کلاریترومایسین را متوقف کنید و در صورتی که نشانه های کبدی زیر را داشتید یا پزشک تماس بگیرید:

احساس خارش، خستگی
حالت تهوع، درد در قسمت فوقانی معده، از دست دادن اشتها
ادرار تیره، مدفوع به رنگ خاک رس یا
زردی (صورت یا چشمان زرد رنگ)
عوارض جانبی شایع کلاریترومایسین
معده درد، سوء هاضمه، نفخ
استفراغ، اسهال خفیف
مزه نامطبوع یا غیرعادی در دهان
سردرد، مشکلات خواب (بیخوابی)
دانه یا خارش خفیف
خارش یا ترشحات واژن
این لیست کاملی از تمام عوارض جانبی که ممکن است اتفاق بیافتد نیست. با پزشک درباره عوارض جانبی این دارو صحبت کنید.

 

تداخل دارویی کلاریترومایسین
برخی از داروهایی که در حال مصرف کردن هستید می توانند با کلاریترومایسین تداخل ایجاد کرده و باعث بروز عوارض جانبی ناخواسته شوند.ممکن است با تغییر ساعات مصرف برخی از این دارو ها بتوان از برخی از این تداخلات جلوگیری کرد. برای این منظور با پزشک خود مشورت کنید و در زمان تجویز کلاریترومایسین تمام داروهایی که در حال مصرف کردن هستید را به پزشک خود اطلاع دهید .

برخی از داروهایی که با کلاریترومایسین تداخل دارند عبارتند از :
بسیاری از آنتی بیوتیک ها
داروهای ضد قارچ
داروهای درمان افسردگی
داروهای ضد مالاریا
داروهای ضد ویروس
داروهای قلب
داروهای درمان فشار خون
داروهای جلوگیری از استفراغ
آزیترومایسین / تتراسایکلین / داکسی سایکلین / سفیکسیم
آتنولول / کاپتوپریل
سرترالین / آمی تریپتیلین

 

موارد مشابه قرص کلاریترومایسین

تادالافیل,قرص آتورواستاتین برای چیست؟,اسید فولیک,مترونیدازول,قرص b2,قرص آتورواستاتین,قرص هیدروکسی زین,قرص نورتریپتیلین

قرص ستیریزین,قرص فلوکستین,قرص ناپروکسن,قرص اورژانسی,قرص سیتالوپرام,شربت هیدروکسی زین برای چی خوبه؟,شربت هیدروکسی زین,قرص بیسموت ساب سیترات

فلووکسامین,دکسترومتورفان,قرص هیدروکسی زین,پماد موپیروسین,قرص ترازودون,قرص کلاریترومایسین

 

اگر  مصرف کلاریترومایسین فراموش کردیم چیکار کنیم ؟
مصرف به موقع و سر وقت آنتی بیوتیک ها بسیار مهم است . در صورتی که مصرف یک وعده از داروی خود را فراموش کرده اید به محض یاداوری داروی خود را مصرف کرده و مصرف دوز بعدی را به تناسب زمانی به تعویق بیاندازید . در صورتی که به زمان مصرف بعدی بسیار نزدیک هستید ، دوز فراموش شده را رها کنید.

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
دو شنبه 14 آبان 1397 ساعت 18:18 | بازدید : 2580 | نوشته ‌شده به دست downloadfilmirani5 | ( نظرات )
دو شنبه 14 آبان 1397 ساعت 17:52 | بازدید : 2609 | نوشته ‌شده به دست downloadfilmirani5 | ( نظرات )

پماد موپیروسین , پماد موپیروسین برای چیست؟ Mupirocin

موپیروسین,پماد موپیروسین,پماد موپیروسین برای جوش,پماد موپیروسین برای نوزاد,پماد موپیروسین 2 درصد,موپیروسین چیست,پماد موپیروسین برای سوختگی,کرم موپیروسین,پماد موپیروسین برای بخیه,قیمت پماد موپیروسین,موپیروسین ناژو,موپیروسین سوختگی,موپیروسین چه پمادی است,موپیروسین ختنه,موپیروسین بینی,موپیروسین موارد مصرف,پماد موپیروسین برای تبخال,عکس پماد موپیروسین,پماد موپیروسین ٢ درصد,پماد موپیروسین برای هموروئید,پماد موپیروسین برای زگیل,پماد موپیروسین برای چیست,پماد موپیروسین برای تبخال,پماد موپیروسین در بارداری,پماد موپیروسین برای ابله مرغان,پماد موپیروسین برای ختنه,پماد موپیروسین ناژو,ژل موپیروسین,موارد مصرف موپیروسین چیست,پماد موپیروسین برای چیست؟,نحوه مصرف موپیروسین

کد تولز » ابزار وبلاگ حرفه ای » سلامت » پماد موپیروسین

پماد موپیروسین به انگلیسی Mupirocin  معمولا برای درد های عفونی پوست تجویز می شود مود در حقیقت موپیروسین یک آنتی بیوتیک موضعی است که در برابر عفونت های سطحی پوست بیشترین استفاده را دارد.

در این مقاله در کد تولز - موارد مصرف پماد موپیروسین,مکانیسم اثر پماد موپیروسین,فارماکوکینتیک پماد موپیروسین,تداخلات دارویی پماد موپیروسین,نکات مصرف پماد موپیروسین را یک به یک بررسی کرده ایم.

پماد موپیروسین برای چیست؟ و موارد مصرف پماد موپیروسین
موپی‌روسین، به صورت موضعی در درمان عفونت‌های مختلف پوست به ویژه عفونت‌های ناشی از باکتری‌های گرم مثبث از جمله زردزخم و ضایعات ضربه‌ای پوست با عفونت ثانویه ناشی از استافیلوکوک اورئوس و استرپتوکوک بتاهمولیتیک شامل استرپتوکوکوس پایوژنز، مصرف می‌شود.

نام تجاری موپیروسین
Bactroban
Bactroban Nasal

مکانیسم اثر پماد موپیروسین
این دارو به صورت برگشت‌پذیر و اختصاصی به ایزولوسیل ترانسفر RNA سنتتاز متصل شده و بدینوسیله بیوسنتز پروتئین و RNA باکتری را مهار می‌نماید و بسته به غلظت ممکن است باکتریواستاتیک یا باکتریسید باشد.

فارماکوکینتیک پماد موپیروسین
مقادیر کمی از موپی‌روسین پس از مصرف موضعی جذب سیستمیک می‌شود که به سرعت متابولیزه می‌گردد.
عوارض جانبی موپیروسین
در صورت تجویز دارو بر نواحی وسیعی از زخم‌های باز یا سوخته بدن، خطر سمیت شدید کلیوی ناشی از جذب پایه پلی‌اتیلن گلیکول باید مدنظر قرار گیرد. ندرتاً بثورات جلدی، خشکی، سوزش، خارش، قرمزی، درد وتورم پوست، سردرد و تهوع با مصرف دارو گزارش شده است.

تداخلات دارویی پماد موپیروسین

مورد خاصی گزارش نشده است موارد مشابه: قرص آتورواستاتین برای چیست؟,اسید فولیک,مترونیدازول,قرص b2,قرص آتورواستاتین,قرص هیدروکسی زین,قرص نورتریپتیلین,قرص ستیریزین,قرص فلوکستین,قرص ناپروکسن,قرص اورژانسی,قرص سیتالوپرام,شربت هیدروکسی زین برای چی خوبه؟,شربت هیدروکسی زین,قرص بیسموت ساب سیتراتفلووکسامین,دکسترومتورفان,قرص سرترالین,کاپتوپریل,قرص هیدروکسی زین

پماد موپیروسین,موپیروسین,پماد موپیروسین برای چیست؟,پماد موپیروسین 2 درصد, پماد موپیروسین برای جوش

نکات مصرف پماد موپیروسین

مصرف طولانی مدت این دارو (بیشتر از 10 روز) توصیه نمی‌گردد.
قبل از اینکه از دارو استفاده کنید باید محل مورد نطر را به خوبی با آب و صابون شستشو دهید.
نباید همزمان با مصرف این دارو بدون مشورت با پزشک داروهای دیگر را مصرف کرد.
افرادی که دچار سوختگی شده‌اند نباید بدون نظر پزشک از این دارو استفاده کنند.
هیچگاه از این دارو بر روی زخم‌های باز استفاده نکنید.
دارو نباید با چشم‌ها، بینی و لب تماس پیدا کند.
بهترین شرایط برای نگهداری این دارو دمای اتاق می‌باشد.
حتی در صورت بهبود علایم بیماری باز هم به استفاده از دارو ادامه داده و دوره درمان را کامل کنید.
در صورتی که بعد از چند روز از مصرف این پماد نشانه‌هایی از بهبودی در بدن خود مشاهده نکردید به پزشک مراجعه کنید.
چنانچه سابقه حساسیت دارویی دارید قبل از مصرف با پزشک در این خصوص مشورت کنید.
هرگز بیشتر یا کمتر از مقدار تجویز شده استفاده نکنید.

عوارض جانبی موپیروسین
هر دارو به موازات ایجاد اثرات درمانی مورد نظر، ممکن است سبب بروز عوارض ناخواسته نیز بشود. اگرچه کلیه این عوارض در یک فرد مشاهده نمی شود ولی در صورت بروز هر یک از عوارض زیر با پزشک معالج مشورت نمایید.CNS: سردرد (بدنبال استعمال دارو در بینی)
Derm: سوزش، خارش، درد، بثورات جلدی، اریتم(بدنبال استعمال موضعی)
EENT: رینیت، احتقان بینی، فارنژیت، سوزش، سرفه (بدنبال استعمال دارو در بینی)

اشکال دارویی موپیروسین
پماد موضعی 2 %
پماد بینی 2%

توجهات پزشکی - پرستاری موپیروسین
مصرف طولانی و مکرر دارو ممکن است منجر به عفونت های ثانویه با ارگانیسم های غیر حساس گردد.
پاسخ درمانی اغلب طی 3 تا 5 روز ایجاد می گردد؛ در صورت عدم پاسخ درمانی بعد از 5 روز، بیمار را مجددا مورد بررسی و ارزیابی قرار دهید.
در صورت بروز علایم درماتیت تماسی، مصرف دارو را قطع نمائید.
در صورت استفاده دارو روی مناطق دچار سوختگی و یا زخم های بزرگ، جذب پلی اتیلن گلیکول موجود در دارو ممکن است باعث مسمومیت وخیم کلیوی گردد.
توجهات بیمار - خانواده:
توصیه می شود قبل از مصرف دارو، ناحیه مبتلا را به خوبی شسته و خشک نمائید و سپس لایه نازکی از پماد را روی ضایعه مالیده و به آرامی ماساژ دهید.
در مورد پماد بینی، توصیه می شود نیمی از پماد را در هر یک از حفرات بینی بمالید. پمادبینی به صورت یک بار مصرف، طراحی شده است.
پماد موپیروسین موضعی کاربرد چشمی ندارد.
باید از تماس دارو با چشم خودداری به عمل آید.

شرایط نگهداری موپیروسین
دارو را در دمای اتاق نگهداری نمائید.

بسته بندی موپیروسین

بسته بندی تک عددی – 15 گرمی


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
یک شنبه 6 آبان 1397 ساعت 11:48 | بازدید : 2871 | نوشته ‌شده به دست downloadfilmirani5 | ( نظرات )

عکس پروفایل v for vendetta , دیالوگ های فیلم وی مثل وندتا با عکس نوشت

عکس پروفایل v for vendetta

مطابق معمول در کد تولز با شما هستیم با ارائه عکس پروفایل و عکس نوشته با موضوعه عکس پروفایل v for vendetta و دیالوگ هایش در خدمتتون هستیم.

پیش از این  عکس پروفایل جوکر را نیز منتشر کردیم.

عکس پروفایل v for vendetta و دیالوگ های فیلم v for vendetta با عکس نوشت

عکس پروفایل v for vendetta

برای مشاهده آرشیو عکس پروفایل خاص و عکس پروفایل جدید کلیک کنید:

عکس نوشته های فاز سنگین و تیکه دار

پروفایل نیش دار

عکس پروفایل مردانه سنگین

عکس پروفایل تولدم نزدیکه

عکس پروفایل پسرانه شیک و خاص

پروفایل خاص دخترونه

عکس نوشته خوشگل برای پروفایل

عکس پروفایل عاشقانه دونفره

عکس پروفایل زیبا

عکس پروفایل عاشقانه جدید

دیالوگ های فیلم v for vendetta

هوگو ویوینگ: یاد گرفتم آرمان‌ها رو به یاد بیاریم، نه آدم هارو. چون یه آدم ممکنه از بین بره، دستگیر بشه و یا کشته بشه ولی چهارصد سال بعد یه آرمان میتونه دنیا رو عوض کنه …
 
V for Vendetta | 2005 |  James McTeigue

وی:«من اطمینان میدم که به شما آسیبی نخواهم رساند.»

ایوی:«تو کی هستی؟»

وی:«کی؟ کسی که به وظیفه اش عمل میکنه، مردی با نقاب»

ایوی:«خب، اینو که میبینم.»

وی:«البته که میبینید. من در مورد قدرت بینایی شما تردیدی ندارم؛ من تنها در مورد تناقض سوال از یک مرد نقابدار درمورد هویتش صحبت میکنم.»

ایوی:«اوه، خیلی خب!»

وی:«ولی در این شب‌های فرخنده، اجازه دهید به جای القاب کلیشه‌ای، در معرفیِ این شخصیتِ دراماتیک،

بگویم: اینجا! در یک نگاه، یک بازیگرِ کهنه‌کارِ محقر، که به دستِ تحولاتِ سرنوشت، نیابتاً بطور همزمان در نقش قربانی و شرور به بازی گمارده شده است...

این چهره، نه فقط در انحصار لایه‌ای از غرور، بلکه نشانی از افکار مردم است، که حال ناپدید گشته است...

بهرحال این سرکشیِ دلیرانه‌‌ای که حاصل از آزردگی‌ست، برای زنده کردنِ عهدی‌ست جهتِ درهم شکستنِ رزالت و فسادِ زهرآگینِ این پیشگامانِ گناه و تسلیم کردنِ

این شرورانِ ستمگر و متجاوزانِ حریص.»

سپس با شمشیر روی دیوار حرف V را می‌نویسد

عکس پروفایل v for vendetta و دیالوگ های فیلم v for vendetta

وی:«تنها عدالت یک خونخواهی‌ست؛ یک انتقام‌گیری... که بعنوان یک پیمان شکل گرفته، و نه از سرِ خودبینی...

برای گرامیداشت و صحتِ روزی که از هوشیاری و پرهیزگاری حمایت شود...

حقیتاً این معجونِ لفاظی به درازا کشید.

بگذارید تنها اضافه کنم که از ملاقاتتان مفتخرم و شما می‌توانید مرا "V" خطاب کنید.» 

عکس پروفایل v for vendetta و دیالوگ های فیلم v for vendetta

تا زماني كه چماق
به جاي گفتگو به كار برده ميشه
كلمات هميشه قدرتمند هستن
كلمات معنا دهنده هستند
و براي كساني كه اهل شنيدن باشند
بشارت حقيقت

V For Vendetta

تو فکر ميکني مردم اين رو بخرن؟
چرا که نه؟
اين شبکه بي تي ان است
کار ما گزارش اخباره نه جعل اون
اون کار دولته

V For Vendetta

ناتالی پورتمن در یکی از مصاحبه‎های اخیرش اشاره کرده که او برای حضور در دنباله احتمالی فیلم V For Vendetta (وی مثل وندتا)محصول سال ۲۰۰۵ آماده است. در فیلم وی مثل وندتا، پورتمن نقش یکی از کاراکترهای اصلی به نام ایوی را در مقابل هوگو ویوینگ در نقش وی بازی می‎کرد.

فیلم وی مثل وندتا به کارگردانی جیمز مک‎تیگو و نوشته واچوفسکی‎ها است. این فیلم براساس مجموعه کتاب‎های کمیکی ساخته الن مور می‎باشد. اتفاقات این فیلم در بریتانیا و در آینده‎ای متفاوت رخ می‎دهد که در آن، کشور بریتانیا توسط رژیم فاشیستی مستبد اداره می‎شود. در فیلم، ایوی با فردی انقلابی به نام وی همکاری می‎کند.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
یک شنبه 6 آبان 1397 ساعت 11:44 | بازدید : 2515 | نوشته ‌شده به دست downloadfilmirani5 | ( نظرات )

مهم ترین زمین لرزه های ۵۰ سال اخیر ایران ازنظر محل وقوع وخسارت های وارد شده

معمولا پرسش های زیادی در مورد بزرگترین زلزله های ایران مطرح می شود و یا بزرگترين زلزله 50 سال اخير ايران کجا بود؟ بزرگترین زلزله ایران در کدام شهر های ایران اتفاق افتاد؟ زلزله های بزرگ ایران کدامند؟ پس اگر شما هم دوست دارید بدانید مهمترین زمین لرزه های 50 سال اخیر ایران در کدام یک از شهرهای ایران بوده است با کد تولز همراه شوید.

مهمترین زمین لرزه های 50 سال اخیر ایران

در سال ۱۳۴۷ نیز زمین لرزه ای به بزرگی ۴/۷ ریشتر دشت بیاض را لرزاند که منجر به کشته شدن ۱۰۵۰۰ نفر و تخریب ۶۱ روستا شد.

در سال ۱۳۵۱ منطقه قیر با زمین لرزه ۹/۶ ریشتری لرزید و ۴۰۰۰ نفر را به کام مرگ برد.

در سال ۱۳۵۶ خورگو با زمین لرزه ای ۷ ریشتر لرزید که در آن ۱۲۸ نفر کشته شدند.

در سال ۱۳۵۷ زلزله طبس با شدت ۷/۷ ریشتر ، ۱۹۶۰۰ کشته و تخریب ۱۶ روستا را به دنبال داشت.

در سال ۱۳۵۸ هم قائن با شدت ۱/۷ ریشتر لرزید که در اثر آن ۱۳۰ نفر جان باختند.

در سال ۱۳۶۰ منطقه سیرچ با شدت ۴/۷ ریشتر به لرزه درآمد و ۱۳۰۰ نفر کشته شدند و ۸۵ درصد شهر هم تخریب شد.

در سال ۱۳۶۹ رودبار و منجیل با شدت ۴/۷ ریشتر لرزید که ۳۵۰۰۰ نفر کشته به همراه داشت.

سال ۱۳۷۶ بیرجند با شدت ۳/۷ ریشتر لرزید و ۱۵۰۰ نفر کشته بر جای گذاشت.

ادامه به صورت جدول زلزله های 50 سال اخیر ایران
در سال ۱۳۸۱ آوج در اثر زمین لرزه با خسارات زیاد در شهر و روستاها روبه رو شد. شدت زلزله آوج ۶/۶ ریشتر بود.

بم در سال ۱۳۸۲ با قدرت ۵/۶ ریشتر با خاک یکسان شد که ۴۱۰۰۰ نفر در اثر آن جان باختند.

سال ۱۳۸۳ در فیروزآباد با شدت ۳/۶ ریشتر آمد که منجر به ریزش کوه و خسارات شد.

زرند در سال ۱۳۸۳ با شدت ۴/۶ ریشتر لرزید و ۶۱۲ نفر در آن کشته شدند و ۱۰ روستا تخریب شد.

در فروردین سال ۸۵ چندین زمین‌لرزه که بزرگترین آن ۶ ریشتر بود .درود در حوالی استان لرستان را لرزاند.

این زمین‌لرزه ۶ ریشتری ۸۴ کشته و ۱۲۶۴مجروح برجای گذاشت .

موجب تخریب ۳۰ تا ۱۰۰ درصدی حدود ۳۳۰ روستا از شهرستان‌های دورود، بروجرد، خرم‌آباد و الشتر استان لرستان شد.

در سال ۱۳۸۹ زمین لرزه‌ای با شدت ۹/۴ریشتر در شهرستان دورود رخ داد و بر اثر آن تعدادی واحد مسکونی در دورود دچار خسارت شدند و بیش از ۱۰۰ زخمی برجای گذاشت.

عصر روز شنبه ۲۱ مرداد ماه سال ۹۱، دو زلزله‌ به بزرگی ۶ و ۲/۶ ریشتر در اعماق درونی زمین شهرستان‌های اهر، ورزقان و هریس را با ۲۴۵روستا لرزاند و بیش از ۳۰۰ کشته و بیش از پنج هزار زخمی و مجروح بر جای گذاشت.

۲۱ فروردین ۱۳۹۲ زلزله ای به بزرگی ۶٫۱ ریشتر استان بوشهر را لرزاند .

در ۲۷ فروردین ۱۳۹۲ بزرگترین زلزله نیم قرن گذشته زلزله ۷٫۸ ریشتری در سراوان.

مختصات مهم ترین زمین لرزه های ۵۰ سال اخیر ایران
زمین لرزه های مهم سال های اخیر ایران زلزله بم بود

که خسارت جانی و مالی زیادی داشت .

این خسارت های زلزله بدلیل این که ساختمان ها

در آن موقع از نظر ساختاری ضعیف بودند بیشتر بوده است .

زلزله ی بعدی مربوط به زلزله ی دیلمقان سلماس بوده

که نزدیک 7 ریشر بوده و خسارت بسیار زیادی داشته است .

زلزله دیلمقان چون شب اتفاق افتاد حدود ساعت 2 خسارت های جان

زیادی داشت و بیشتر افراد در خواب به رحمت خدا رفتند .

قبل از زلزله دیلمقان یک زلزله خفیف پس لرزه آمده بود که بعضی از مردم

برای احتیاط در پارک ها و بیرون خوابیده بودند که جان سالم به در بردند .

زلزله های 50 سال اخیر دیگری نیز هستند که در یاد ندارم .

هرکس بلده توی نظرات بگه تا به پست اضافه کنیم .

مرتبط:
استعلام خلافی خودرو با شماره پلاک
استعلام خلافی خودرو از طریق پلاک
خلافی خودرو

شماره پلاک ماشین شهرهای مختلف
شماره پلاک ماشین شهرهای ایران
شماره پلاک ماشین
نمک خوراکی را چگونه تهیه می کنند
نمک خوراکی چگونه تهیه میشود
نمک چگونه درست میشود
نمک خوراکی چگونه تهیه میکنند
طرز تهیه نمک خوراکی
نمک چگونه تولید می شود
نمک خوراکی چگونه درست میشود
روش تهیه نمک خوراکی
نمک خوراکی را چگونه تهیه و درست می کنند
تعبیرخواب زلزله


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
یک شنبه 6 آبان 1397 ساعت 11:29 | بازدید : 2788 | نوشته ‌شده به دست downloadfilmirani5 | ( نظرات )

کاپتوپریل Captopril , قرص فشار خون کاپتوپریل و عوارض قرص کاپتوپریل

کاپتوپریل,قرص کاپتوپریل,کاپتوپریل زیر زبانی 25,کاپتوپریل خوراکی,دوز کاپتوپریل,مضرات قرص کاپتوپریل,جایگزین کاپتوپریل,مقدار مصرف کاپتوپریل,کاپتوپریل خارجی,کاپتوپریل ۲۵,قرص فشار خون کاپتوپریل,قرص زیر زبانی کاپتوپریل,كاپتوپريل زيرزباني,داروی فشار خون کاپتوپریل,قرص زیر زبانی فشار خون کاپتوپریل,عوارض قرص فشار خون کاپتوپریل,عوارض قرص کاپتوپریل 25,قرص کاهش فشار خون کاپتوپریل,قرص کاپتوپریل 25,قرص کاپتوپریل در شیردهی,قرص کاپتوپریل چگونه مصرف میشود,قرص کاپتوپریل و عوارض آن,قرص کاپتوپریل50 اکسیر,طریقه مصرف قرص کاپتوپریل,موارد مصرف قرص کاپتوپریل,کاپتوپریل تداخل دارویی,کاپتوپریل دارویاب,قرص كاپتوپريل براي چيست,کاپتوپریل 25 میلی گرم,نحوه مصرف کاپتوپریل,کاپتوپریل ویکی پدیا,عوارض قرص کاپتوپریل

کد تولز » ابزار وبلاگ حرفه ای » سلامت » کاپتوپریل

کاپتوپریل به انگیسی به معنی [ Captopril ] امروز قصد داریم در این پخس از  سلامت کد تولز  قرص کاپتوپریل را معرفی کنیم.

کاپتوپریل طبقه بندی دارویی [ Captopril ] که تحت نام تجاری Capoten فروخته می شود، یک مهار کننده آنزیم تبدیل آنژیوتانسین است که برای درمان فشار خون بالا و برخی از انواع نارسایی احتقانی قلب استفاده می شود. کاپتوپریل در سال 1977 کشف شد.

طبقه بندی کاپتوپریل [ Captopril ] 

طبقه بندی فارماکولوژیک کاپتوپریل: مهار کننده ACE

طبقه بندی درمانی: کاهنده فشار خون‌، درمان کمکی در نارسایی قلب

طبقه بندی مصرف در بارداری: رده C و D (سه ماهه دوم و سوم)

اشکال دارویی:Tablet: 25mg

قرص کاپتوپریل برای چیست و چگونه مصرف می شود؟

قرص فشار خون کاپتوپریل  به صورت قرص زیر زبانی کاپتوپریل هم استفاده می شود

قرص کاپتوپریل به عنوان پایین‌آورنده فشار خون معمولا روزی ۲ تا ۳ نوبت و کاپتوپریل ۲۵ به مقدار ۲۵ میلی‌گرم [ قرص کاپتوپریل 25 ] مصرف می‌شود که در صورت نیاز پس از یک یا دو هفته مقدار مصرف را می‌توان به میزان ۵۰ میلی‌گرم و به تعداد ۲ الی ۳ بار در روز افزایش داد.

مهم است که دارو هر روز سر ساعت یکسانی مصرف شود. هیچ‌گاه بیشتر از مقدار تجویز شده مصرف نکنید. اگر یک نوبت را فراموش کردید، به مجردی که به یاد آورید، مصرف کنید. البته اگر تقریبا موقع مصرف نوبت بعدی رسیده است، نوبت فراموش شده را رها کرده، به برنامه دارویی‌تان برگردید، ولی مقدار دارو را دو برابر نکنید و بدون مشورت با پزشکتان دارو را قطع نکنید. بهتر است این دارو نیم الی یک ساعت قبل از صرف غذا مصرف شود. زیرا غذا میزان جذب آن را کاهش می‌دهد.

 

کاپتوپریل,قرص کاپتوپریل,قرص کاپتوپریل 25,کاپتوپریل ۲۵,قرص فشار خون کاپتوپریل,عوارض قرص کاپتوپریل,قرص زیر زبانی کاپتوپریل

 

مکانیسم اثر کاپتوپریل [ Captopril ] 

الف)اثر کاهنده فشار خون‌: کاپتوپریل با مهار ACE از تبدیل آنژیوتانسینI به آنژیوتانسین II که یک تنگ کننده قوی عروق است جلوگیری می‌کند. کاهش تشکیل آنژیوتانسین II مقاومت شریانی محیطی را کاهش داده و به کاهش ترشح آلدوسترون منجر شده و احتباس آب و نمک را کم کرده و فشار خون را پایین می آورد.

ب) اثر کاهش بار قلب‌: کاپتوپریل مقاومت عروق سیستمیک ( پس بار ) و فشار گوه‌ای مویرگ ریوی ( پیش بار ) را کاهش داده و بنابراین برون ده قلبی را در بیماران مبتلا به CHF افزایش می دهد.

فارماکوکینتیک کاپتوپریل [ Captopril ] 

جذب: مقدار ۷۵ – ۶۹ درصد از دستگاه گوارش جذب می‌شود. غذا ممکن است جذب دارو را تا ۴۰ درصدکاهش دهد. اثر کاهنده فشار خون دارو طی ۱۵ دقیقه شروع می‌شود. اوج غلظت خونی دارو طی یکساعت حاصل می‌شود. حداکثر اثر درمانی دارو ممکن است بعد از چند هفته بروز کند.

پخش: به درون اکثر بافتهای بدن، بجز CNS انتشار می یابد. تقریباً ۳۰ – ۲۵ درصد به پروتئین پیوند می یابد.

متابولیسم: حدود ۵۰ درصد در کبد متابولیزه می‌شود.

دفع: کاپتوپریل و متابولیتهای آن عمدتاً از طریق ادرار دفع می شوند. مقادیر کم دارو از طریق مدفوع دفع می‌شود. طول مدت اثر دارو معمولاً ۶-۲ ساعت است، این اثر با مقادیر زیادتر بیشتر است. نیمه عمر دارو کمتر از سه ساعت است. طول مدت اثر ممکن است در بیماران دچار اختلال عملکرد کلیوی افزایش یابد.

 عوارض قرص کاپتوپریل  [ Captopril ] 
در صورتی که نشانه‌هایی از واکنش آلرژیک به کپتوپریل داشته باشید، (مانند کهیر، درد شدید معده، احساس تنگی نفس، تورم چهره، لب‌ها، زبان یا گلو.) باید سریعا به اورژانس مراجعه کنید.

در صورتی که هر یک از علائم زیر در شما بروز کرد، سریعا با پزشک خود تماس بگیرید:

داشتن احساس سرگیجه، مانند اینکه ممکن است سریعا بیهوش شوید
کم شدن یا متوقف شدن ادرار یا اینکه ادرار بیش از حد در شما بروز کند
احساس تنگی نفس حتی با انجام فعالیت‌های معمولی، تورم و افزایش سریع وزن
احساس درد یا فشار در قفسه سینه، تپش قلب یا لرزش در قفسه سینه
حالت تهوع، ضربان قلب آهسته یا غیرعادی، احساس ضعف و از دست دادن توان حرکت
احساس ضعف ناگهانی، تب، لرز، گلودرد، زخم‌های دردناک در دهان، درد هنگام بلع، زخم‌های پوستی، علائم سرماخوردگی یا آنفلوانزا.
عوارض جانبی شایع مصرف کاپتوپریل، شامل موارد زیر است:

سرفه
احساس گر گرفتگی
بی حسی، سوزن سوزن شدن، یا سوزش و درد در دست و یا پا
از دست دادن حس چشایی
خارش خفیف یا خارش پوست

 

نکاتی تکمیلی در خصوص مصرف قرص کاپتوپریل  [ Captopril ] 
این دارو افزایش فشار خون را درمان نمی‌کند، بلكه آن را كنترل می‌نماید، لذا مصرف آن ممكن است برای طولانی مدت باشد.
طی مصرف این دارو، رعایت رژیم غذایی و محدودیت مصرف سدیم اهمیت دارد.
وزنتان‌ را متناسب‌ با قد و استخوان‌‌بندی‌تان‌ حفظ‌ کنید. در صورت‌ نیاز برای‌ کاهش‌ وزن‌ از پزشکتان‌ کمک‌ بگیرید.
اگر سیگاری‌ هستید سیگار را ترک‌ کنید. از پزشکتان‌ بخواهید شما را به‌ یک‌ مشاور یا گروه‌ ترک‌ سیگار معرفی‌ کند.
الکل ننوشید.
فشار خون خود را هر هفته اندازه‌گیری کرده و در جایی یادداشت کنید و در مراجعه‌ به‌ پزشکتان‌ آن‌ را به‌ وی‌ نشان‌ دهید.
حین مصرف این دارو نباید داروهای‌ دیگر را بدون‌ تایید پزشکتان‌ مصرف‌ کنید، به‌ویژه‌ داروهای‌ سرماخوردگی‌ و سرفه‌ و داروهای‌ محرک‌.
نباید بدون‌ مشورت‌ با پزشکتان‌ دارو را قطع‌ کنید.
مصرف این دارو می‌تواند به شیر مادر وارد شود، ولی بی‌خطری آن ثابت نشده است؛ لذا باید با احتیاط مصرف شود.
کاپتوپریل‌ را دور از دسترس‌ کودکان‌، دور از گرما، نور مستقیم‌ و حرارت‌ مرطوب‌ نگاه‌ دارید.

توصیه‌ها و مراقبت‌های پرستاری  [ Captopril ] 
در صورت وجود سابقه آنژیوادم، ‌افزایش پتاسیم خون، تنگی شریان كلیه، پیوند كلیه و نارسایی کلیه این دارو با احتیاط فراوان مصرف شود.
در بیمارانی كه رژیم غذایی شدیدا كم نمک دارند یا دیالیز می‌شوند، كاهش ناگهانی میزان آنژیوتانسین II ممكن است سبب كاهش ناگهانی و شدید فشار خون شود.
خطر نارسایی كلیه ناشی از مصرف داروهای مهاركننده آنزیم مبدل آنژیوتانسین دربیمارانی كه سدیم و حجم خون آنها كاهش یافته یا در بیمارانی كه مبتلا به نارسایی احتقانی قلب هستند،‌ افزایش می‌یابد.
چنانچه بیمار سابقه بیماری‌های کلیوی و یا قلبی دارد، موارد را به اطلاع پزشک برسانید.
حداقل دو هفته درمان تا دستیابی به اثرات کامل درمانی نیاز است.
اختلال چشایی در ۵ الی ۱۰ درصد بیماران روی می‌دهد و با ادامه مصرف دارو ظرف مدت ۲ تا ۳ ماه برطرف می‌شود.
ممکن است ناخن‌ها تیره‌رنگ یا شکننده شوند که با کاهش دوز مصرفی برگشت‌پذیر است.
داروهای بدون نیاز به نسخه را تنها با تایید پزشک مصرف کنید
جراح یا دندانپزشک را از مصرف قرص کاپتوپریل مطلع کنید.
بیمار دیابتی را آگاه سازید که کاپتوپریل ایجاد هیپوگلیسمی می‌کند. طی هفته‌های اول درمان گلوکز خون را به دقت ارزیابی کنید.

پیشنهاد اطلاعات دارویی مرتبط:

قرص آتورواستاتین برای چیست؟

  اسید فولیک 

مترونیدازول

 زینکپلاس 

 قرص b2  

 قرص هیدروکسی زین 

قرص اورژانسی

قرص نورتریپتیلین 

شربت هیدروکسی زین برای چی خوبه؟

قرص ستیریزین 

قرص فلوکستین 

قرص ناپروکسن 

قرص اورژانسی

قرص سیتالوپرام

شربت هیدروکسی زین برای چی خوبه؟

شربت هیدروکسی زین


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
جمعه 4 آبان 1397 ساعت 13:19 | بازدید : 2816 | نوشته ‌شده به دست downloadfilmirani5 | ( نظرات )

برای افزایش پلاکت خون چه بخوریم

یکی از سوال های رایج در مورد پلاکت این است که " برای افزایش پلاکت خون چه بخوریم " چطور می توانیم پلاکت خون را بالا ببریم؟ آیا دارو یا میوه ای وجود دارد ؟ با کد تولز همراه شوید تا ببینیم برای افزایش پلاکت خون چه بخوریم.

البته قبلش بد نیست که بدانید پلاکت خون باید بین 150 هزار تا 400 هزار در هر میلی متر مکعب خون برای بزرگسالان باشد.

برای افزایش پلاکت خون چه بخوریم

قویترین مورد برای افزایش پلاکت خون ما در سریع ترین زمان ممکن مصرف همزمان روغن تخم کتان و روغن کبد ماهی می تواند منجر به تقویت سیستم ایمنی بدن شما شود.

این روش، یک رویکرد قابل توجه در درمان کمبود پلاکت خون است. چرا که یکی از دلایل بروز بیماری ترومبوسیتوپنی، زمانی است که به دلیل ضعف قوای ایمنی، بدن به اشتباه به ارگان های خود حمله می کند که در نتیجه منجر به نابود شدن پلاکت ها می شود.

این روغن های پلاکت ساز همچنین باعث کاهش التهابات بدن شده و به جریان خون در سراسر بدن کمک می کنند. توجه داشته باشید که استفاده از این روغن های ممکن است موجب رقیق شدن خون شود.

مورد بعدی جوانه شبدر است این گیاه پلاکت ساز یکی از بهترین راه ها برای افزایش پلاکت های خوناست. این گیاه که در گذشته یکی از پرکاربردترین گیاهان دارویی در طب سنتی بوده و امروزه نیز یکی از بهترین گیاه هایی است که مقابل مکمل های غذایی مصنوعی و غیر طبیعی برای درمان کم خونی مورد استفاده قرار می گیرند.

ازخواص جوانه شبدر می توان به درمان کم خونی و پلاکت پایین، تصفیه خون و تنظیم فعالیت های کبدی، درمان گرگرفتگی و بدخلقی ناشی از یائسگی اشاره نمود.

برای افزایش پلاکت خون چی بخوریم

شیر تازه بر هیچ کس پوشیده نیست که شیر منبعی غنی از کلسیم است، که برای تقویت و رشد استخوان ها ضروری است ولی آیا می دانستید که شیر به تولید پلاکت های خونی نیز کمک می کند.

علاوه بر آن شیر حاوی ویتامین K است، که قطعا برای لخته شدن خوننیاز است. مواد غذایی که منبع ویتامین K هستند ، علاوه بر شیر ، جعفری، کلم پیچ، ریحان، سبزی خردل، اسفناج، چغندر، شاهی آبی، بروکلی، کرفس، مارچوبه، بامیه و کلم هستند.

برای بالا بردن پلاکت خون چی بخوریم

گوشت کم چرب: گوشت های کم چرب مانند؛ ماهی، مرغ و بوقلمون، سرشار از روی و ویتامین B12 هستند که باعث افزایش پلاکت خون می شوند .

لوبیا:لوبیا حاوی ویتامین B9و فولات است که شدیدا به افزایش پلاکت خون کمک می کند.از مواد غذایی دیگری که دارای ویتامین B9 هستند ،می توان به اسفناج ، مارچوبه و پرتقال اشاره کرد.

برای افزایش پلاکت خون چه دارویی بخوریم

بالا بردن پلاکت خون با فولات:شکلی از ویتامین ب است که برای سلول های خونی ضروری به نظر می رسد. فولات در منابع طبیعی از جمله بادام زمینی، نخود، لوبیا، پرتقال، یافت می شود.

بالا بردن پلاکت خون با پروتئین های بدون چربی:پروتئین های بدون چربی منابع بسیار خوبی از زینک و ویتامین ب 12 هستند. این مواد مغذی نقش مهمی در معکوس کردن اثرات بیماری ترومبوسیتوپنی دارند. در صورتی که دچار کاهش پلاکت خون شده اید باید به رژیم های غذایی با دوز کافی از پروتئین های پلاکت ساز مانند بوقلمون، ماهی و مرغ بیشتر علاقه نشان دهید.

آب سبزه گندم:کلروفیل گندم دارای ساختار مولکولی شبیه به هموگلوبین خون است. همچنین از آن به عنوان خون گیاهان هم یاد می شود. این ماده مغذی تاثیر قابل توجهی در فرآیند کلی خون سازی دارد و می تواند سطح پلاکت خون را افزایش دهد. آب سبزه گندم دارای بیش از 70 درصد کلروفیل است. می توانید از این ماده پلاکت ساز در روز نصف فنجان مصرف نمایید.

بالا بردن پلاکت خون با ویتامین سی:ویتامین C به پلاکت ها کمک می کند تا با هم ترکیب شوند و به طور موثر عمل کنند.همچنین به جذب موثر آهن در بدن کمک می کند و باعث افزایش شمار پلاکت ها می شود. ویتامین سی در انبه، آناناس، کلم بروکلی، فلفل سبز یا قرمز، گوجه فرنگی ها، گل کلم و ... یافت می شود.

همچنین ببینید:

بهترین روش مصرف زیره برای لاغری 

کپسول ویتامین ای چاقی صورت

درمان سیاهی دور چشم با گیاهان دارویی

 

برای افزایش سریع پلاکت خون چه بخوریم

سیر:سیر نه تنها یک تصفیه کننده عالی برای خون است، بلکه باعث می شود که پلاکت خون نیز به طور طبیعی افزایش یابد.

برگ پاپایا:یک درمان خانگی دیگر برای افزایش سریع پلاکت خون، جوشاندن برگ پاپایا در آب و نوشیدن محلول به دست آمده است این روش زمانی که پلاکت خون کاهش شدید دارد، مانند زمانی که فرد به تب دنگی یا مالاریا مبتلا است نیز موثر است .

برای افزایش پلاکت خون چه میوه ای بخوریم

هویج:در سرتاسر جهان ، هویج به دلیل حفظ و بهبود قدرت بینایی مصرف می شود ولی حقیقتِ کمتر شناخته شده این است که آن ها به حفظ میزان کافی پلاکت خون نیز، خیلی کمک می کنند.

کشمش:کشمش سرشار از آهن است و به افزایش قدرت بدن و متعادل سازی میزان پلاکت خون کمک می کند. کشمش می تواند به عنوان یک اسنک خوشمزه یا در اوتامیل و یا حتی به مقدار کم همراه با ماست خورده شود.

انار:رنگ قرمز یاقوتی انار این مسئه را یادآور می شود که، این خوراکی خوشمزه برای خون نیز مفید است و در کنار فراهم کردن میزان نرمال از پلاکت خون، مواد غذایی و معدنی موجود درانارانرژی را نیز افزایش می دهند.

همچنین ببینید:

خواص روغن نارگیل

خواص زنجبیل

برای ترک تریاک چه بخوریم

خواص روغن سیاه دانه 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
پنج شنبه 3 آبان 1397 ساعت 21:59 | بازدید : 3100 | نوشته ‌شده به دست downloadfilmirani5 | ( نظرات )

عکس پروفایل مردانه سنگین

عکس پروفایل مردانه سنگین

عکس پروفایل مردانه سنگین

عکس پروفایل مردانه سنگین

پروفایل نیش دار,پروفایل طعنه دار

تصاویر پروفایل پسرونه سنگین,عکسهای پروفایل مردانه سنگین,عکس پروفایل مردانه سنگین

عکس پروفایل پسرانه شیک و خاص
 
عکس پروفایل مردانه سنگین جدید,عکس پروفایل مردانه سنگین,عکس پروفایل مردانه سنگین عاشقانه
 
عکس پروفایل خدایا شکرت
 
عکسهای پروفایل مردانه سنگین,عکسهای پروفایل مردانه سنگین,دانلود عکس پروفایل مردانه سنگین
 
عکس پروفایل مردانه سنگین جدید,عکس پروفایل مردانه سنگین,عکس پروفایل مردانه سنگین عاشقانه
عکس پروفایل مردانه سنگین جدید,عکس پروفایل مردانه سنگین,عکس پروفایل مردانه سنگین عاشقانه
عکس پروفایل مردانه سنگین جدید,عکس پروفایل مردانه سنگین,عکس پروفایل مردانه سنگین عاشقانه
عکسهای پروفایل مردانه سنگین,عکسهای پروفایل مردانه سنگین,دانلود عکس پروفایل مردانه سنگین
 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
پنج شنبه 3 آبان 1397 ساعت 20:5 | بازدید : 10390 | نوشته ‌شده به دست downloadfilmirani5 | ( نظرات )

عکس جوکر پروفایل,عکس پروفایل جوکر,عکس نوشته جوکر,عکس پروفایل جوکر و هارلی,عکس نوشته جوکر برای پروفایل,عکس جوکر برای گوشی,دانلود عکس جوکر برای پروفایل,عکس جوکر 2017,,عکس پروفایل جوکر و هارلی کویین,عکس پروفایل جوکر با متن,عکس پروفایل جوکر hd,عکس پروفایل جوکر نوشته,عکس جوکر جدید,عکس جوکر hd,عکس جوکر برای پس زمینه

عکس پروفایل جوکر,عکس نوشته های ابر شرور مثل joker با دیالوگ های جوکر

عکس جوکر پروفایل,عکس پروفایل جوکر,عکس نوشته جوکر,عکس پروفایل جوکر و هارلی,عکس نوشته جوکر برای پروفایل,عکس جوکر برای گوشی,دانلود عکس جوکر برای پروفایل,عکس جوکر 2017,,عکس پروفایل جوکر و هارلی کویین,عکس پروفایل جوکر با متن,عکس پروفایل جوکر hd,عکس پروفایل جوکر نوشته,عکس جوکر جدید,عکس جوکر hd,عکس جوکر برای پس زمینه

چرا باید به خاطر رفتار خشنم عذر خواهی کنم؟
مگه اونایی که منو به اینجا رسوندن ازم عذرخواهی کردن؟

مطابق معمول در کد تولز با شما هستیم با ارائه عکس پروفایل و عکس نوشته با موضوعه تولدم نزدیکه لطفا تا انتها عکس پروفایل جوکر و دیالوگ های زیبایش در بتمن 2 را مشاهده فرمایید.

عکس پروفایل جوکر و عکس نوشته جوکر joker

جوکر: می دونی زخم های صورتم برای چیه؟
من ﻳﻪ ﻫﻤﺴﺮ ﺩﺍﺷﺘﻢ، ﺯﻳﺒﺎ ﺑﻮﺩ.
ﻗﻤﺎﺭ ﺑﺎﺯی ﻣﻴﮑﺮﺩ ﻭ ﻳﻪ ﻋﺎﻟﻤﻪ بدﻫی ﺑﺎﻻ ﺁﻭﺭﺩﻩ ﺑﻮﺩ
ﻃﻠﺒﮑﺎﺭﺍ ﺻﻮﺭﺗﺸﻮ ﺧﻂ ﺧﻄی ﮐﺮﺩﻥ
ما پوﻟی ﺑﺮﺍی ﺟﺮﺍﺣﻴﺶ ﻧﺪﺍﺷﺘﻴﻢ ،
ﻣﻴﺨﻮﺍﺳﺘﻢ ﺑﺪﻭﻧﻪ ﮐﻪ ﺯﺧﻤﺎﺵ برای من ﺍﻫﻤﻴﺘی ﻧﺪﺍﺭﻩ ،
ﺑﺮﺍی ﻫﻤﻴﻦ ﻳﻪ ﺗﻴﻎ ﮔﺬﺍﺷﺘﻢ ﺗﻮ ﺩﻫﻨﻢ ﻭ
ﺍﻳﻦ ﮐﺎﺭﻭ ﮐﺮﺩﻡ ، ﻣﻴﺪﻭﻧی ﺑﻌﺪﺵ ﭼی ﺷﺪ؟
ﻧﺘﻮﻧﺴﺖ ﺍﻳﻨﺠﻮﺭی منو ﺑﺒﻴﻨﻪ ﻭ ﺗﺮﮐﻢ ﮐﺮﺩ
ﺣﺎﻻ ﻫﻤﻴﺸﻪ ﻣﻴﺨﻨﺪﻡ !

عکس پروفایل جوکر

جوکر: دیوونگی مثل جاذبه ی زمینه! تنها چیزی که لازم داره،یه تکون ساده و کوچیکه…

عکس پروفایل جوکر

جوکر (به انگلیسی: Joker) یک شخصیت خیالی ابرشرور در کتاب‌های کمیک آمریکایی منتشر شده توسط دی‌سی کامیکس است. شخصیت جوکر توسط باب کین، جری رابینسون و بیل فینگر خلق شده‌است؛ که برای اولین بار در نخستین جلد کتاب‌های کمیک بتمن (۲۵ آوریل ۱۹۴۰) حضور پیدا کرد. او یکی از شخصیت‌های منفی داستان‌های بتمن است.

پیشنهاد عکس پروفایل و عکس نوشته:

عکس پروفایل مردانه سنگین

عکس پروفایل تولدم نزدیکه

عکس پروفایل پسرانه شیک و خاص

عکس پروفایل خاص دخترونه

عکس نوشته زیبا برای پروفایل

جوکر خطاب به بتمن :

تو واسه اونا فقط یه عوضی هستی …
مثل من …
فقط الآنه که بهت احتیاج دارن …
زمانی که نخوانت …
مثل آشغال میندازنت دور …

عکس نوشته جوکر

عکس نوشته جوکر

وقتی یه وضعیت بحرانی پیش بیاد
همین مردم متمدن
حتی حاضر میشن همدیگه رو بخورن

ببین … من هیولا نیستم …
من فقط یه وضعیت بحرانی ام …

عکس جوکر

joker

بتمن : پس چرا میخوای منو بکشی ؟
جوکر : هاهاها … من نمیخوام تورو بکشم ! بدون تو چیکار باید کنم ؟ برم دوباره با دلالای مواد سر و کله بزنم ؟! نه . تو منو کامل میکنی

جوکر : اگه تو کاری تخصص داری هیچوقت اون رو مجانی انجام نده…

جوکر :میدونی چرا از چاقو استفاده می کنم؟

تفنگ ها خیلی سریعن، با تفنگ نمیتونی تمام اون حس طرفت رو درک کنی!

آخه آدم ها تو لحظه های آخر نشون میدن که واقعا کی هستن!

اگه از قبل اعلام کنی که مثلآ می خوای یه بیمارستان رو منفجر کنی خب وقتی این کار رو بکنی مردم

متعجب و وحشت زده نمی شن

عکس پروفایل عاشقانه جدید

joker


|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
پنج شنبه 3 آبان 1397 ساعت 18:44 | بازدید : 2618 | نوشته ‌شده به دست downloadfilmirani5 | ( نظرات )

 

عکس پروفایل تولدم نزدیکه جدید دخترونه پسرونه کیفیت بالا با عکس نوشته تولدم نزدیکه

مطابق معمول در کد تولز با شما هستیم با ارائه عکس پروفایل خاص و عکس پروفایل جدید با موضوعه تولدم نزدیکه لطفا تا انتها عکس پروفایل تولدم نزدیکه را مشاهده فرمایید.

عکس پروفایل تولدم نزدیکه

عکس پروفایل تولدم نزدیکه

پروفایل نیش دار

عکس پروفایل تولدم نزدیکه غمگین

عکس پروفایل تولدم نزدیکه غمگین

عکس پروفایل تیکه دار سنگین,عکس نوشته های فاز سنگین و تیکه دار

عکس پروفایل تولدم نزدیکه پسرونه

عکس پروفایل تولدم نزدیکه پسرونه

عکس دختر زیبا برای پروفایل با متن,عکس دختر زیبا برای پروفایل,عکسهای دختر زیبا برای پروفایل

عکس پروفایل تولدم نزدیکه دخترونه

عکس پروفایل تولدم نزدیکه دخترونه

پروفایل دخترونه خاص جدید,عکس پروفایل خاص دخترونه,عکس نوشته خاص دخترونه

عکس پروفایل تولدم نزدیکه انگلیسی 

عکس پروفایل تولدم نزدیکه انگلیسی

عکس پروفایل شاد دخترونه

عکس پروفایل تولدم نزدیکه جدید

عکس پروفایل تولدم نزدیکه جدید و طنز

همچنین ببینید سایر عکس های پروفایل در کد تولز :

عکس پروفایل مردانه شیک و خاص

عکس پروفایل دخترونه فانتزی

عکس نوشته خوشگل برای پروفایل

عکس پروفایل خدایا شکرت

تصاویر معنوی برای پروفایل

عکس پروفایل تولدم

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
چهار شنبه 2 آبان 1397 ساعت 8:27 | بازدید : 2531 | نوشته ‌شده به دست downloadfilmirani5 | ( نظرات )

سیتریزین,قرص ستیریزین 10,شربت,مقدار مصرف بزرگسالان کودکان,قرص سیتریزین خارجی شیردهی و بارداری

سیتریزین,قرص ستیریزین,سیتریزین ۱۰,سیتریزین شربت,سیتریزین برای نوزادان,قرص سیتریزین خارجی,عوارض شربت سیتریزین برای کودکان,آیا سیتریزین خواب آور است,مقدار مصرف سیتریزین,قرص سیتریزین برای کودکان,سیتریزین در شیردهی,قرص سیتریزین برای چیست,قرص سیتریزین 10,قرص سیتریزین هگزال,قرص سیتریزین در بارداری,قرص سیتریزین خواب آور است,قرص سیتریزین در شیردهی,قرص سیتریزین چه عوارضی دارد,عوارض قرص سیتریزین,عوارض قرص سیتریزین 10,موارد مصرف قرص سیتریزین,آیا قرص سیتریزین چاق کننده است؟,مصرف قرص سیتریزین در دوران بارداری,آیا قرص سیتریزین خواب آور است,مصرف قرص سیتریزین در دوران شیردهی,مصرف قرص سیتریزین,نحوه مصرف قرص سیتریزین,سیتریزین هگزال,سیتریزین 10,سیتریزین خارجی,سیتریزین برای نوزاد,داروی سیتریزین,قرص ستیریزین 5,قیمت قرص سیتریزین,سیتریزین در بارداری سیتریزین,قرص ستیریزین 10,شربت,مقدار مصرف نوزادان کودکان,قرص سیتریزین خارجی شیردهی و بارداری

 

کد تولز » سلامت » سیتریزین

سیتریزین به انگلیسی به معنی cetirizine - قرص ستیریزین به صورت سیتریزین ۱۰ و شربت نیز ارائه می شود

قرص سیتریزین برای چیست  [ cetirizine ]

سیتریزین Cetirizine یک آنتی هیستامین است که برای رفع علائم حساسیتی مانند آبریزش چشم، آبریزش بینی، خارش چشم یا بینی، عطسه، کهیر و خارش استفاده می شود.این دارو از طریق مسدود کردن موادی که بدن به طور طبیعی در زمان بروز واکنش حساسیتی تولید می کند، تاثیر می گذارد.

طبقه بندی مارتیندل : آنتی هیستامین ها
طبقه بندی درمانی : داروهای آنتی هیستامین > نسل دوم آنتی هیستامین ها

مقدار و نحوه مصرف سیتریزین [ cetirizine ]
پیشنهاد می‌شود میزان دقیق این دارو طبق نظر پزشک تعیین گردد اما به طور معمول می‌توان از الگوی مصرف زیر برای این دارو پیروی کرد:

برای بزرگسالان و کودکان بزرگ تر از ۱۲ سال: یک قرص سیتریزین ۱۰ میلی‌گرم در روز
برای کودکان بین سنین ۶ تا ۱۲ سال: دو عدد سیتریزین ۵ میلی‌گرم در روز
برای کودکان بین ۲ تا ۶ سال: دو عدد سیتریزین ۲.۵ میلی‌گرم در روز
توجه: اگر استفاده از یک دوز آن را فراموش کردید، نگران نباشید، فقط دوز بعدی را زمانی که احساس کردید به آن نیاز دارید مصرف کنید، هرگز برای جبران دوز فراموش شده در یک زمان دو قرص را مصرف نکنید.

مصرف سیتریزین [ cetirizine ] در دوران حاملگی و بارداری چگونه باشد؟
این دارو در رده B قرار دارد ، در هر صورت قبل از مصرف دارو ، باردار بودن خود را به پزشک اطلاع دهید .

عوارض قرص سیتریزین  [ cetirizine ]
این دارو نیز مانند سایر داروها میتواند عوارض جانبی به همراه داشته باشد. شما ممکن است یک یا چند مورد از این عوارض را تجربه کنید و یا هیچ کدام از عوارض در شما مشاهده نشود.

رایج ترین عوارض احتمالی مصرف مصرف سیتریزین عبارتند از :

افزایش تعداد ضربان قلب
نامنظم شدن ضربان
احساس بی حوصلگی شدید
بیش فعالی
گیجی و مشکلات بینایی و عدم حفظ تعادل
کاهش مقدار ادرار
خواب آلودگی
خشک شدن دهان و گلو
حالت تهوع
سرفه
یبوست

فارماکوکینتیک سیتریزین [ cetirizine ]

آپو- سیتریزین پس از مصرف خوراکی به سرعت از طریق دستگاه گوارش جذب شده و حداکثر غلظت پلاسمایی آن یک ساعت پس از مصرف خوراکی حاصل می شود. این دارو به مقدار زیادی به پروتئین های پلاسما متصل می شود و نیمه عمر دفعی آن حدود 10 ساعت است. قسمت عمده آپو- سیتریزین به صورت تغییر نیافته از راه ادرار دفع می گردد. این دارو از سد خونی ـ مغزی عبور نمی کند و در دوزهای معمول قدرت خواب آوری کمی دارد.

مصرف سیتریزین [ cetirizine ] در دوران شیرهی چگونه باشد؟
این دارو از طریق شیر مادر به نوزاد منتقل میشود و حتما قبل از مصرف دارو باید با پزشک مشورت نمایید .

برخی از داروهایی که با سیتریزین تداخل دارند
دیفن هیدرامین / داروهای ضد تشنج / کاربامازپین / آلپرازولام / دیازپام / زولپیدم/ کدئین / آمی تریپتیلین / ریتالین / کلرپرومازین / ترازودون / متادون / ترامادول / آسپرین / استامینوفن / کاپتوپریل و …

پیشنهاد اطلاعات دارویی مرتبط: آتورواستاتین / بیسموت ساب سیترات / فولیک اسید / مترونیدازول زینک پلاس / سیتالوپرام /سرترالین / دکسترومتورفان / قرص b2 / قرص ضد بارداری اورژانسی / فلوکستین / آسنترا / نورتریپتیلین / ناپروکسن / هیدروکسی زین

سن کودک برای مصرف شربت سیتریزین نوزاد چقدر باید باشد؟
شربت سیتریزین به هیچ عنوان به نوزاد زیر شش ماه نباید داده شود. در صورت سرماخوردگی نوزاد زیر شش ماه می‌توان به جای این شربت از قطره بینی استفاده کرد. همچنین بالای سر او بخور سرد گذاشت؛ و اگر سرفه می‌کرد و سرفه‌های او ادامه داشت، به یک پزشک مراجعه کنید. برای بچه‌های کوچک و حتی تا سن ۱۵ سال باید کمترین دوز این شربت را (یک چهارم تا نصف دوز معمول) را با توجه به شرایط کودک در صورت ضرورت و با تجویز پزشک بکار برد.

آیا مصرف شربت سیتریزین برای درمان سرماخوردگی کودک موثر است؟
شربت سیتریزین نوزاد به منظور کاهش خارش بینی و چشم نوزاد به کار می‌رود و تاثیری زیادی ندارد. این شربت بعد از مدت کوتاهی اثر می‌کند و در صورتی که در یک مدت به نوزاد داده شود، حال اعتیاد و عادت را در نوزاد ایجاد می‌کند. اگر این شربت در طولانی مدت مصرف شود، تاثیر مثبت آن کاهش می‌یابد، زیرا مصرف طولانی مدت این دارو بر روی مغز نوزاد تاثیر می‌گذارد و نوزاد دچار خواب آلودگی می‌شود.

سیتریزین,قرص ستیریزین,سیتریزین ۱۰

موارد مصرف شربت سیتریزین نوزاد چیست؟
- خارش پوست
- کهیر
- آلرژی
- حساسیت فصلی
- قرمزی چشم
- خارش بینی و چشم
- عطسه
- آب ریزش بینی
از دیگر موارد مصرف این شربت مقابله با علائم آلرژی‌ نسبت به کنه‌ها، سوسک‌ها، اجزای بدن حیوانات و کپک‌ها است.

نکاتی در ارتباط با مصرف سیتریزین

این دارو برای کودکان زیر دو سال مناسب نمی‌باشد.
چنانچه به بیماری‌های مزمن کبد مبتلا هستید از این دارو استفاده نکنید.
اطلاعاتی مبنی بر بروز وابستگی و سوءمصرف با سیتریزین وجود ندارد.
اگر مبتلا به صرع هستید یا در معرض تشنج قرار دارید باید قبل از مصرف قرص سیتریزین با پزشک خود مشورت کنید.
از مصرف این قرص در دوران حاملگی باید خودداری شود. اگرچه استفاده تصادفی این دارو توسط زن حامله هیچ گونه تاثیر مضری برای چنین ندارد. با این وجود مصرف این دارو باید قطع گردد.
در طول دوران شیردهی نباید از این قرص استفاده کنید زیرا ماده سیتریزین وارد جریان شیر مادر می‌شود.
حداکثر اثر دارو یک ساعت بعد از مصرف ظاهر می‌شود. در صورت مصرف با غذا سرعت جذب دارو کاهش می‌یابد.
می‌توانید از قرص‌های سیتریزین قبل یا بعد از غذا استفاده کنید. همچنین می‌توانید این قرص را با استفاده از یک لیوان نوشیدنی یا آب مصرف کنید.
اگر هر یک از علایم عوارض قرص سیتریزین که در ادامه عنوان شده است ادامه یافت یا برای شما مشکلاتی ایجاد کرد بهتر است پزشک و یا متخصص خود را در جریان قرار دهید.
مصرف قهوه و چای می‌تواند از گیجی ناشی از دارو بکاهد.
اگر با مصرف دارو خواب‌آلودگی روی دهد، از انجام فعالیت‌های مخاطره‌آمیز خودداری کنید.

مسمومیت مصرف سیتریزین

در صورت مصرف بیش از حد دارو، به مراکز کنترل مسمومیت ها مراجعه گردد.

شرایط نگهداری مصرف سیتریزین

دارو را دور از رطوبت و در دمای کمتر از 30 درجه سانتی گراد نگهداری و از یخ زدگی محافظت گردد.
دارو را دور از دسترس کودکان نگهداری نمایید.
در هنگام مصرف به تاریخ انقضا توجه شود.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
سه شنبه 1 آبان 1397 ساعت 13:13 | بازدید : 3658 | نوشته ‌شده به دست downloadfilmirani5 | ( نظرات )

تعبیر خواب گل رز,تعبیر خواب گل محمدی,تعبیر خواب گل هدیه گرفتن,تعبیر خواب گل رز قرمز,تعبیر خواب گل سرخ,تعبیر خواب گل کاشتن,تعبیر خواب گل سفید,تعبیر خواب گل گرفتن از مرده,تعبیر خواب گل مصنوعی,تعبیر خواب گل نرگس,تعبیر خواب گل در گلدان,تعبیر خواب گل مصنوعی,تعبیر خواب گل خاک,تعبیر خواب گل گرفتن از مرده,تعبیر خواب گل رز قرمز هدیه گرفتن,تعبیر خواب باغ گل,تعبیر خواب گلدان با برگ سبز

تعبیر خواب گل رز,تعبیر خواب گل محمدی و گل سفید,گل مصنوعی و دیدن گل نرگس در خواب

تعبیر خواب گل رز,تعبیر خواب گل محمدی,تعبیر خواب گل هدیه گرفتن,تعبیر خواب گل رز قرمز,تعبیر خواب گل سرخ,تعبیر خواب گل کاشتن,تعبیر خواب گل سفید,تعبیر خواب گل گرفتن از مرده,تعبیر خواب گل مصنوعی,تعبیر خواب گل نرگس,تعبیر خواب گل در گلدان,تعبیر خواب گل مصنوعی,تعبیر خواب گل خاک,تعبیر خواب گل گرفتن از مرده,تعبیر خواب گل رز قرمز هدیه گرفتن,تعبیر خواب باغ گل,تعبیر خواب گلدان با برگ سبز

تعبیر خواب گل

عبارتند از: 1- فرزند 2- دوست 3- مردی پست و کوته‌فکر 4- «کنیزک» 5- «غلام» 6- نامه.

تعبیر خواب گل رز 

اگر در خواب گل رز قرمز ببینید به معنی وجود عشق شدید در دل شماست.شما مدت های طولانی است که کسی را بسیار دوست دارید.در برخی از موارد دیدن گل هایی که به رنگ قرمز هستند می تواند نشانه وجود خشم بسیار شدید در دل شما باشد .

تعبیر خواب گل محمدی

از بهترین گل‌ها در خواب گل محمدی و گل رز هستند. (این دو نوع گل همواره با رنگ قرمز در ذهن ما تداعی می‌شوند.)

تعبیر خواب گل رز ,تعبیر خواب گل محمدی,تعبیر خواب گل,تعبیر خواب گل سفید,تعبیر خواب گل مصنوعی,تعبیر خواب گل نرگس

تعبیر خواب گل سفید

دیدن گل های سفید در خواب معمولا نشانه پاکی دل شماست.ممکن است شما خالصانه کسی را دوست دارید.این خواب نشان می دهد که شما در این لحظه ، کمترین میزان استرس ممکن را دارید .

تعبیر خواب گل مصنوعی

اگر در خواب ببینید که گل مصنوعی خریداری کرده اید به این معنی است که شما شخصیت واقعی خودتان را به دیگران نشان نداده اید.

ممکن است فرد دورویی باشید و به این طریق قصد دارید تا کسی را فریب دهید. از طرفی ممکن است شما فرد فداکاری هستید و برای مثال غم ها و غصه های خود را از خانواده خود پنهان می کنید تا آنها دچار استرس نشوند.به احتمال زیاد شما فرد قابل اطمینانی نیستید.

تعبیر خواب گل نرگس

تعبیر خواب گل نرگس: مردی لطیف می‌باشد.از آنجا که همه ما میدانیم گل نرگس یک گل بسیار خوش بوی بهشتی میباشد و مطمئنا تعبیر خواب گل نرگس برای فرد بسیار نیکو خواهد بود و از نظر معبران تعبیر این خواب این باشد که به زودی صاحب فرزندی بسیار زیبا خواهید شد.

در زیر تعبیرات بیشتر از معبران بزرگ را بخوانید تعبیر خواب گل نرگس پ منوچهر مطیعی تهرانی گوید: نرگس، ظرافت و لطافت و ذوق و شعر و دوستی و عشق است چه مرد در خواب ببیند و چه زن.

پیش از این در مورد خواب ها ی رایج عبارت از :تعبیر خواب گرگ  | تعبیر خواب انگور | تعبیر خواب آتش | تعبیرخواب زلزله | تعبیر خواب پول  | تعبیر خواب طلا | تعبیر خواب سوسکتعبیر خواب موش | تعبیر خواب دزد | تعبیر خواب زیارت امام رضا ع | تعبیر خواب خواستگار |  تعبیر خواب بوسیدن در کد تولز گفته شد.

تعبیر خواب گل,تعبیر خواب گل رز ,تعبیر خواب گل محمدی,تعبیر خواب گل سفید,تعبیر خواب گل مصنوعی,تعبیر خواب گل نرگس

تعبير خواب به روايت امام جعفر صادق
ديدن رز در خواب بر سه وجه است. اول: زن. دوم: منفعت بود از سبب زن. سوم: رنج و غم و اندوه بود. اگر رز را خراب بيند، دليل كند بر بدي احوال خداوندش و زبان تاويلش خدمتكار خانه بود.

تعبير خواب به روايت محمد بن سيرين
رز در خواب، دليل بر زني نيكوكار و كريمه كند. اگر بيند رزي داشت و درختهاي سبز و پاكيزه در او است درهنگام وي، دليل كند كه زني نيكوكار بخواهد و از او خير و منفعت بيند.

اگر بيند كه برگ درختهاي رز نبود، تاويل به خلاف اين است.

اگر بيند كه برگ درختها زرد گشت بود، دليل است كه بيمار گردد. اگر بيند كه رز ملك او نبود، تاويلش از خير و شر به خداوند رز بود.

تعبیر خواب گل محمدی,تعبیر خواب گل سفید,تعبیر خواب گل مصنوعی,تعبیر خواب گل نرگس,تعبیر خواب گل,تعبیر خواب گل رز

تعبير خواب به روايت منوچهر مطيعي تهراني
اگر باغي پر از گل هاي رز رنگارنگ ببينيد به محيطي وارد مي شويد که مردمي خوب دارد و شما از ديدار و مصاحبتشان متنفع مي گرديد.

اگر ببينيد که يک بوته رز در خانه خود کاشته ايد که قبلا نبوده زني در مسير زندگي شما قرار مي گيرد. اگر همسر نداريد ازدواج مي کنيد و اگر همسر داريد و با او قهر هستيد آشتي مي کنيد و اگر با زن ديگري نيز اختلاف داريد رفع کدورت مي شود. اگر اين خواب را زني ببيند صاحب دختري مي شود که در زيبايي و حسن خلق و طراوت و صباحت انگشت نما مي شود.

اگر اين خواب را پسر جواني ببيند عاشق مي شود و ازدواج مي کند. رز زرد گوياي زني است بيمار گونه ولي خوش قلب و نيک منظر. رز سرخ زني است با نشاط. رز صورتي زني است که مصاحبتش مغتنم است.

رز خشکيده غمي است که از جانب يک زن به شما وارد مي آيد و خود آن زن نيز بلا و آسيب مي بيند. اگر رز را در خواب پرپر کنيد به يک زن آسيب کلي مي رسانيد و زندگيش را در مخاطره قرار مي دهيد.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
سه شنبه 1 آبان 1397 ساعت 13:11 | بازدید : 5518 | نوشته ‌شده به دست downloadfilmirani5 | ( نظرات )

 قرص هیدروکسی زین, شربت هیدروکسی زین,شربت هیدروکسی زین برای چی خوبه,هیدروکسی زین شربت,هیدروکسی زین 10,هیدروکسی زین چیست,هیدروکسی زین در بارداری,هیدروکسی زین در شیردهی,هیدروکسی زین برای نوزاد,داروی هیدروکسی زین,تداخل دارویی هیدروکسی زین,عوارض هیدروکسی زین در نوزادان,مقدار مصرف هیدروکسی زین در بزرگسالان,مقدار مصرف هیدروکسی زین در کودکان,دادن شربت هیدروکسی زین به نوزاد,هیدروکسی زین برای چی خوبه,هیدروکسی زین چه دارویی است,شربت هیدروکسی زین برای سرماخوردگی

شربت هیدروکسی زین برای چی خوبه؟ قرص هیدروکسی زین و شربت هیدروکسی زین

قرص هیدروکسی زین, شربت هیدروکسی زین,شربت هیدروکسی زین برای چی خوبه,هیدروکسی زین شربت,هیدروکسی زین 10,هیدروکسی زین چیست,هیدروکسی زین در بارداری,هیدروکسی زین در شیردهی,هیدروکسی زین برای نوزاد,داروی هیدروکسی زین,تداخل دارویی هیدروکسی زین,عوارض هیدروکسی زین در نوزادان,مقدار مصرف هیدروکسی زین در بزرگسالان,مقدار مصرف هیدروکسی زین در کودکان,دادن شربت هیدروکسی زین به نوزاد,هیدروکسی زین برای چی خوبه,هیدروکسی زین چه دارویی است,شربت هیدروکسی زین برای سرماخوردگی

کد تولز » سلامت » قرص هیدروکسی زین و شربت هیدروکسی زین

شربت هیدروکسی زین برای چی خوبه؟

هیدروکسی زین به انگلیسی Hydroxyzine  دارویی ضدحساسیت از گروه آنتی هیستامین های خواب آور می باشد که برای کاهش خارش های پوستی در اثر حساسیت ها استفاده می شود.
ارتباط با ماده ی حساسیت زا، حساسیت های فصلی، نیش حشرات می تواند در بدن انسان منجر به آزادشدن ماده ای شیمیایی به نام هیستامین گردد. آزادسازی هیستامین در بدن با روز علائمی همچون لکه های قرمزپوستی همراه با خارش،عطسه، آبریزش بینی، التهاب گلو، قرمزی و خارش چشم ها و...همراه می باشد.
هیدروکسی زین با مهارکردن اثر هیستامین ، به کاهش علائم حساسیت خصوصا خارش ناشی از آن کمک می کند.

 

علایم حساسیت یا آلرژی به هیدروکسی زین

بروز کهیر
مشکل تنفسی
تورم صورت، لب ها، زبان یا گلو
عوارض جدی و خطرناک قرص و شربت هیدروکسی زین
حرکات بی قرار در چشم، زبان، فک، یا گردن
ترمور (لرزش غیر قابل کنترل)
گیجی
تشنج

عوارض شایع ولی کم خطر

سرگیجه, خواب آلودگی
تاری دید
خشکی دهان
سردرد

موارد و مقدار مصرف قرص هیدروکسی زین و شربت هیدروکسی زین 
الف ـ اضطراب، فشار عصبی، زیادی فعالیتهای حركتی. بزرگسالان: mg 100-50 خوراكی 4 بار در روز استفاده شود. كودكان بزرگتر از شش سال: از راه خوراكی ، مقدار mg/day 100-50 در مقادیر منقسم مصرف می‌شود.

كودكان كوچكتر از شش سال: از راه خوراكی ، مقدار mg/day 50 در مقادیر منقسم مصرف می‌گردد. ب) خار ش: بزرگسالان: mg 25 خوراكی 4-3 بار در روز مصرف می‌شود.

كودكان بزرگتر از 6 سال: mg 100-50 در روز در دوزهای منقسم استفاده می‌شود. كودكان زیر 6 سال: mg 50 در روز در دوزهای منقسم استفاده می‌شود.

مكانیسم اثر اثر ضد اضطراب و تسكین‌بخش: هیدروكسی‌زین از طریق كاهش فعالیت بعضی از نواحی زیر قشری CNS موجب بروز اثرات تسكین بخش و ضد اضطراب می‌شود.

این دارو با مصرف مقادیر زیاد ، اثر ضد درد نیز دارد. اثر ضد خارش: هیدروكسی زین برای پیوند یافتن به گیرنده‌های سلولی به طور مستقیم با هیستامین رقابت می‌كند.

سایر اثرات: هیدروكسی زین به عنوان یك داروی كمكی برای ایجاد تسكین و داشتن اثرات آنتی هیستامین و آنتی كولینرژیك ، قبل و بعد از جراحی به كار می‌رود.

مکانیسم اثر قرص هیدروکسی زین و شربت هیدروکسی زین
جذب: بعد از مصرف خوراكی، به سرعت و به طور كامل جذب می‌شود. پخش: چگونگی پخش این دارو در انسان به خوبی مشخص نیست. متابولیسم: تقریباً به طور كامل در كبد متابولیزه می‌شود. دفع: متابولیتهای هیدروكسی زین عمدتاً از طریق ادرار و مقادیر كمی از دارو و متابولینهای آن از طریق مدفوع دفع می‌شوند . نیمه عمر این دارو سه ساعت است. اثر تسكین بخش این دارو ممكن است تا 6-4 ساعت ، و اثر ضد هیستامین آن تا مدت چهار روز باقی بماند.

همچنین ببینید:

چند روز بعد از مصرف قرص اورژانسی پریود میشویم

قرص ناپروکسن 500 برای چیست

قرص آتورواستاتین برای چیست؟

بهترین ویتامینها برای چاقی صورت

موارد منع مصرف و احتیاط قرص هیدروکسی زین و شربت هیدروکسی زین
هیدروكسی زین ممكن است بر اثرات داروهای مخدر شبه تریاك، باربیتوراتها، الكل، داروهای آرام‌بخش و سایر داروهای مضعف CNS افزوده یا آنها را تشدید كند. مقدار مصرف داروهای مضعف CNS باید تا حدود 50 درصد كاهش یابد. مصرف همزمان با سایر داروهای آنتی كولینرژیك موجب بروز اثرات اضافی آنتی كولینرژیك می‌شود. هیدروكسی زین ممكن است اثر اپی‌نفرین در انقباض عروق را مسدود سازد. اگر مصرف یك داروی منقبض كننده عروقی موردنیاز باشد ، باید از نور‌اپی‌نفرین یا فنیل افرین استفاده شود.

توصیه های هیدروکسی زین
-هیدروکسی زین می تواند خواب آلودگی و گیجی شدیدی در شماایجاد کند. در صورتی که این اتفاق برای شما رخ داد، تا زمانی که اثر دارو از بین نرفته از رانندگی و کارهایی که نیاز به تمرکز و احتیاط بیشتری دارند خودداری کنید .
-مصرف الکل عوارض خواب آوری هیدروکسی زین را تشدید می نماید به همین دلیل از مصرف الکل و فرآورده های الکلی در زمان درمان با این دارو خودداری نمایید .
-در صورتی که قصد انجام عمل جراحی، درمان یا آزمایشات بالینی خاصی (مانند تست آلرژی)را دارید،درمانگر خود را از مصرف این دارو مطلع نمایید زیرا لازم است برای مدتی پیش از انجام این پروسه ها مصرف داروهای ضدحساسیت را قطع نمایید.
-در مدت درمان با این دارو حساسیت بدن شما به نور بیشتر می شود لذا تاجای ممکن درمعرض نور مستقیم قرار نگیرید و از کرم های ضدآفتاب و عینک آفتابی استفاده نمایید.
-پیش از شروع هر داروی جدید، پزشک یا داروساز خود را در جریان مصرف هیدروکسی زین قرار دهید تااز تداخلات دارویی و بروز عوارض دارویی جلوگیری نمایید.

شربت هیدروکسی زین قرص هیدروکسی زین,شربت هیدروکسی زین برای چی خوبه

عوارض شایع هیدروکسی زین 
-احساس سرگیجه و خواب آلودگی و تاری دید
_برای سردرد احتمالی ناشی از مصرف این دارو از داروساز خود درمورد داروی ضد درد مناسب سوال بفرمایید.
_خشکی دهان نیز از علائم مربوط به مصرف این دارو میباشد که با آدامس یا آبنبات فاقد شکر می توان آن را برطرف نمود .
-در مدت درمان با این دارو، ممکن است با مشکل در دفع ادرار مواجه شوید. در این صورت به پزشک خود اطلاع دهید.
-در صورت معده درد و مشکلات گوارشی، با مصرف غذاهای سبک و پرهیز از غذاهای چرب و پرادویه، می توانید این عوارض را کاهش دهید.

هیدروکسی زین با چه داروهایی تداخل دارد ؟
هیدروکسی زین می تواند با برخی از داروها تداخل ایجاد کند. در زمان تجویز این دارو ، تمام داروهای مصرفی خود را به پزشک اطلاع دهید . مصرف هیدروکسی زین با داروهای خواب آور ، آرامبخش ، مسکن ، شل کننده های عضلات ، داروهای ضدافسردگی ، تشنج و …می تواند باعث بروز عوارض جانبی ناخواسته و تداخل دارویی شود .

مصرف هیدروکسی زین با داروهای آنتی بیوتیک ، داروهای ضد اضطراب ، داروهای آریتمی قلب ، داروهای ضدویروس ، مالاریا و ایدز می تواند باعث بروز مشکلات قلبی جدی شود . همچنین هیدروکسی زین ممکن است با برخی مکمل ها ، مولتی ویتامین ها و داروهای گیاهی تداخل داشته باشد . در این مورد از پزشک خود راهنمایی بگیرید .

برخی از داروهایی که یا هیدروکسی زین تداخل دارند عبارتند از :

 آنتی هیستامین هایی مانند : آزیترومایسین (Zithromax، ZMax)،
داروهای ضدافسردگی مانند : سیتالوپرام (Celexa) و فلوکستین (Prozac، Sarafem، Selfemra)؛
داروهای آریتمی قلب مانند آمیودارون (کوردارون، نکسسترون، پیکرن)، پروکاریامین، کینیدین (در Nuedexta) و سوتولول (Betapace، Sorine، Sotylize)؛ باربیتورات ها؛ کلاریترومایسین (Biaxin، در Prevpac)؛ دوپروئیدول (Inapsine)؛ اریترومایسین (Eryc، Ery-Tab، PCE، دیگران)
داروهای خاصی برای بیماری های روانی مانند کلرپرومازین، کلوزاپین (کلوزیریل، فازاکلو ODT، ورثکلوس)، ایلئوریدون (فاناپت)، کریتیاپین (سرکوئل) و زیپرازیدون (Geodon)؛ مپریدین (Demerol)؛ متادون (Dolophine، Methadose)؛ مکسیفلوکساسین (Avelox)؛ دا ایندستسترون (زفران، زولنز)؛ پنتامیدین (Nebupent، Pentam)؛

قرص هیدروکسی زین, شربت هیدروکسی زین,شربت هیدروکسی زین برای چی خوبه

 

نکاتی که در ارتباط با مصرف شربت هیدروکسی زین باید بدانید
در صورت ابتلا به اختلال تشنج، بیماری کبد یا بیماری کلیوی قبل از مصرف این دارو، پزشک را مطلع سازید.
در صورت مشاهده هر یک از عوارض جدی مانند لرزش، گیجی، تشنج یا حرکات بی قرار در چشم، زبان، فک یا گردن مصرف این دارو را قطع و سریعا به پزشک مراجعه کنید.
شربت هیدروکسی زین را با قاشق مخصوص اندازه گیری، اندازه بگیرید. اگر شما این قاشق را ندارید، می‌توانید آن را از داروخانه تهیه کنید.
هیدروکسی زین را دور از دسترس اطفال نگهداری کنید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
سه شنبه 1 آبان 1397 ساعت 13:8 | بازدید : 3333 | نوشته ‌شده به دست downloadfilmirani5 | ( نظرات )
ناپروکسن,قرص ناپروکسن,قرص ناپروکسن 500 برای چیست,قرص ناپروکسن,قرص ناپروکسن برای چه دردیست,قرص ناپروکسن ۵۰۰,قرص ناپروکسن,ناپروکسن 250,ناپروکسن ۵۰۰,ناپروکسن چیست,ناپروکسن برای سردرد,موارد مصرف قرص ناپروکسن 500,قرص ناپروکسن ۲۵۰,قرص ناپروکسن در شیردهی,قرص ناپروکسن سدیم,قرص ناپروکسن برای میگرن,قرص ناپروکسن واسه چی خوبه,قرص ناپروکسن ویکی پدیا,قرص ناپروکسن انتریک کوتد,ناپروکسن ژله ای,ناپروکسن برای چی خوبه,ناپروکسن سدیم,قیمت قرص ناپروکسن,ناپروکسن در شیردهی,ناپروکسن عوارض,ناپروکسن ناژو 500,تداخل دارویی ناپروکسن,شیاف ناپروکسن,پماد ناپروکسن,زمان اثر ناپروکسن

قرص ناپروکسن 500 برای چیست و ناپروکسن ۵۰۰,ناپروکسن 250

ناپروکسن,قرص ناپروکسن,ناپروکسن ۵۰۰,قرص ناپروکسن 500 برای چیست,ناپروکسن 250,قرص ناپروکسن ۵۰۰
 

قرص ناپروکسن (ناپروکسن به انگلیسی Naproxen) یک مسکن و ضد التهاب است که برای دندان درد هم استفاده می‌شود. این دارو به‌ خوبی از طریق دستگاه گوارش جذب می‌شود. این دارو در کاهش درد ناشی از کشیدگی و کوبیدگی عضلات به دنبال فعالیت‌های شدید بدنی و ورزشی و همچنین کاهش دردهای استخوانی و دردهای بعد از جراحی کاربرد داشته و التهاب تاندون و درد و تورم ناشی از آن‌ها را می‌توان با ناپروکسن کاهش داد. این دارو به‌ خوبی از طریق دستگاه گوارش جذب شده و از راه ادرار دفع می‌شود.

نام‌های تجاری متداول این دارو تداپروکس، ژلاپروکس، پروکساژل و مداکسن می‌باشد. ناپروکسن به صورت قرص‌های ۲۵۰ و ۵۰۰ میلی‌گرمی و همچننی شیاف 500 میلی‌گرمی وجود دارد.

ناپروکسن 250,قرص ناپروکسن برای چه دردیست,قرص ناپروکسن ۵۰۰

 
ناپروکسن ۵۰۰ وناپروکسن 250 بیشتر موارد برای کاهش درد ناشی از کشیدگی و کوبیدگی عضلات

 درمان درد و التهاب در بیماریهای روماتولوژی و درمان بیماریهای مفاصل،تاندون ها و عضلات و دردهای کمر و دیسک

مقدار و نحوه مصرف قرص ناپروکسن ۵۰۰ و قرص ناپروکسن 250
میزان دقیق مصرف این دارو باید حتما طبق نظر پزشک تعیین گردد اما به طور معمول مقدار مصرف ان برای بزرگسالان و کودکان به صورت زیر است:
بزرگسالان: با توجه به شدت درد، دوز‌های مختلفی از ناپروکسن از ۲۵۰ تا ۷۵۰ میلی‌گرم مورد استفاده قرار می‌گیرد. به طور معمول قرص ناپروکسن هر ۱۲ ساعت یک بار مصرف می‌شود.
کودکان: ۱۰ میلی‌گرم بر کیلوگرم در روز از راه خوراکی در دو دوز تقسیم شده برای ایجاد اثرات ضد التهابی ناپروکسن مصرف می‌شود.
 
عوارض جانبی قرص ناپروکسن
اعصاب مرکزی: سردرد، خواب آلودگی، ارتشاح‌های ریوی، هیجان، سرگیجه.
قلبی ـ عروقی: ادم محیطی، نارسایی احتقانی قلب (CHF)، هایپوتانسیون، طپش قلب.
پوست: خارش، بثورات پوستی، کهیر، تعریق، اکیموز، راش.
چشم: اختلالات بینایی.
دستگاه گوارش: تهوع، درد اپی گاستر ، سوء هاضمه، استفراغ، یبوست، خونریزی گوارشی یا پرفوراسیون آن، خون نهفته در مدفوع.
ادراری ـ تناسلی: هماچوری، التهاب مثانه، شب ادراری، مسمومیت کلیوی.
خون: طولانی شدن زمان خونریز ی، آنمی آپلاستیک، نوتروپنی، آگرانولوسیتوز، ائوزینوفیلی، همولیز، ترومبوسیتوپنی
كبد: افزایش آنزیم‌های کبدی، نارسایی کبدی.
سایر عوارض: تنگی نفس ، اختلالات شنوایی، وزوز گوش، تشنگی.
توجه: در صورت بروز حساسیت مفرط یا علائم و نشانه‌های مسمومیت کبدی، باید مصرف دارو قطع شود.
مسمومیت و درمان
تظاهرات بالینی: خواب آلودگی، سوزش سردل، سوء هاضمه، تهوع و استفراغ.
درمان: معده را باید بلافاصله با تحریک استفراغ توسط شربت ایپکا یا با شستشوی معده تخلیه کرد. ذغال فعال از طریق لوله بینی - معدی به بیمار داده می‌ شود. درمان‌های علامتی و حمایتی (حمایت تنفسی و تصحیح عدم تعادل آب و الکترولیت) انجام شود. معیارهای آزمایشگاهی و علائم حیاتی بیمار به دقت پیگیری شوند. همودیالیز بی تأثیر است.
قرص ناپروکسن,ناپروکسن ۵۰۰,ناپروکسن 250,قرص ناپروکسن ۵۰۰

مصرف ناپروکسن در دوران بارداری و حاملگی
مصرف ناپروکسن در سه ماه آخر بارداری می تواند به جنین آسیب برساند . قبل از مصرف ناپروکسن در دوران حاملگی ، با پزشک مشورت کنید

مصرف ناپروکسن در دوران شیردهی
ناپروکسن می تواند از طریق شیر مادر به بدن نوزاد منتقل شود . در دوران شیردهی نباید از این دارو استفاده کنید مگر با تجویز پزشک

تداخل دارویی ناپروکسن
مصرف همزمان با داروهای ضدانعقاد و ترومبولیتیک (مشتقات کومارین، هپارین، استرپتوکیناز، یا اوروکیناز) ممکن است اثرات ضدانعقاد را تشدید کند. در صورت مصرف این دارو با سایر داروهای مهارکننده تجمع پلاکتی، مانند کاربنی سیلین تزریقی، دکستران، دی پیریدامول، پیپراسیلین، سولفین پیرازون، تیکارسیلین، اسید والپروییک، آسپیرین، سالیسیلات‌ها، یا سایر داروهای ضدالتهاب ، ممکن است مشکلات خونریزی دهنده بروز کند.
مصرف همزمان با سالیسیلات‌ها، داروهای ضدالتهاب ، الکل، کورتیکوتروپین، یا استروئیدها ممکن است سبب افزایش عوارض گوارشی، از جمله زخم و خونریزی شود . آسپیرین ممکن است فراهمی ز یستی ناپروکسن را کاهش دهد.
به دلیل اثر پروستاگلاندین‌ها بر روی متابولیسم گلوکز، مصرف همزمان ناپروکسن با انسولین یا داروهای خوراکی کاهنده قند خون ممکن است اثرات کاهنده قند خون تشدید شود.
ناپروکسن می‌ تواند داروهایی را که به میزان زیادی به پروتئین پیوند می‌ یابند از محل‌های پیوند جا به جا کند. در صورت مصرف همزمان با مشتقات کومارین، فنی توئین، وراپامیل یا نیفدیپین ممکن است مسمومیت بروز کند.
در صورت مصرف همزمان با ترکیبات طلا، سایر داروهای ضدالتهاب ، یا استامینوفن ممکن است مسمومیت کلیوی افزایش یابد.
ناپروکسن ممکن است کلیرانس کلیوی متوترکسات و لیتیم را کاهش دهد.
این دارو ممکن است اثربخشی بالینی داروهای کاهنده فشار خون و مدرها را کاهش دهد. مصرف همزمان آنها ممکن است خطر مسمومیت کلیوی را افزایش دهد.

همچنین ببینید:

برای سفید شدن پوست صورت سبزه چه باید کرد 

طریقه مصرف پودر جوانه گندم برای چاق شدن

ایا پیاده روی برای درمان دیسک کمر درد مفید است

مالیدن کپسول ویتامین ای

 

اشكال دارویی ناپروکسن
Tablet : 250mg
Tablet, Delayed Release: 500mg
Suppository: 500mg

 

مصرف شیاف ناپروکسن

در افرادیکه عمل جراحی انجام داده اند یا به خاطر ناخوشی مایل نیستند داروی خوراکی مصرف کنند شیاف ناپروکسن تجویز می شود.

در افراد دچار التهاب یا زخم ناحیه مقعد و انتهای روده بزرگ(پروکتیت) نباید شیاف ناپروکسن مصرف شود.

ناپروکسن,قرص ناپروکسن,قرص ناپروکسن 500 برای چیست,قرص ناپروکسن,قرص ناپروکسن برای چه دردیست,قرص ناپروکسن ۵۰۰,قرص ناپروکسن,ناپروکسن 250,ناپروکسن ۵۰۰,ناپروکسن چیست,ناپروکسن برای سردرد,موارد مصرف قرص ناپروکسن 500,قرص ناپروکسن ۲۵۰,قرص ناپروکسن در شیردهی,قرص ناپروکسن سدیم,قرص ناپروکسن برای میگرن,قرص ناپروکسن واسه چی خوبه,قرص ناپروکسن ویکی پدیا,قرص ناپروکسن انتریک کوتد,ناپروکسن ژله ای,ناپروکسن برای چی خوبه,ناپروکسن سدیم,قیمت قرص ناپروکسن,ناپروکسن در شیردهی,ناپروکسن عوارض,ناپروکسن ناژو 500,تداخل دارویی ناپروکسن,شیاف ناپروکسن,پماد ناپروکسن,زمان اثر ناپروکسن
نحوه ی صحیح مصرف ناپروکسن 
_امروز انواع مختلفی از قرص خوراکی ناپروکسن ساخته شده ودر بازار دارویی موجود می باشد که معمولا نوع ساخت و روکش قرص، با هم متفاوت هستند. در نتیجه برای نصف کردن، حل کردن یا خرد کردن و همچنین نحوه ی مصرف دارو حتما بروشور موجود در جعبه را مطالعه نمایید زیرا برخی از قرص ها (مانند قرص های با روکش باز شونده در روده) نباید نصف یا جویده شوند.
_در صورت مصرف طولانی مدت، مقدار و تعداد دفعات مصرف در روز را از پزشک خود بپرسید. نسبت به شرایط، ممکن ۵۰۰میلی گرم تا ۱ گرم یعنی در یک تا دو نوبت در روز نیاز داشته باشید.
-مقدار مصرف این دارو در اطفال با توجه به سن آنها محاسبه می گردد.
-در صورت نیاز به مصرف کوتاه مدت (مانند کشیدگی تاندون و درد عضلانی)۲۵۰ميلي گرم در سه تا چهار نوبت در روز مي توان استفاده كرد. در برخي موارد توصيه مي شود در صورت شدت درد، نوبت اول، دوبرابر (٥٠٠ ميلي گرم ) مصرف گردد.
-براي حملات نقرس معمولا ٧٥٠ميلي گرم در نوبت اول و سپس ٢٥٠ميلي گرم هر هشت ساعت بايد مصرف شود تا حمله ي درد نقرس فروكش نمايد.
-در صورتي كه ناپروكسن را بدون تجويز پزشك از داروخانه تهيه نموده ايد، مصرف آن را بصورت ٢٥٠ميلي گرم تا سه نوبت در روز و حداكثر تا سه روز ادامه دهيد.
_بهتر است ناپروكسن را همراه با يك ليوان شير یا پس از یک وعده غذای سبک مصرف نمایید تا عوارض گوارشی ناشی از آن کمتر شود.
-در صورتی که از ناپروکسن با روکش بازشونده در روده(EC) استفاده مي نمایید، مصرف هرگونه داروی معده و شربت ضداسید معده را حداقل دوساعت با مصرف این دارو فاصله دهید.
-در صورت فراموشی یک نوبت مصرف دارو، از مصرف نوبت فراموش شده صرف نظر نمایید و نوبت بعدی را طبق برنامه مصرف نمایید. به هیچ وجه مقدار دارو در یک نوبت را دوبرابر ننمایید.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
سه شنبه 1 آبان 1397 ساعت 13:0 | بازدید : 14517 | نوشته ‌شده به دست downloadfilmirani5 | ( نظرات )

عکس پروفایل خاص دخترونه و عکس نوشته دخترونه خاص جدید 98 - 2018

 پروفایل دخترونه خاص جدید

پروفایل دخترونه خاص جدید

مرا دختر خانـــــــوم می نامند…

مضمونی که جذابـــیتش نفـــس گیــراست…

دنیــــای دختــرانـــه من ..

نه با شمــــع…نه با عروســـک معنـــا پیدا نمیکنـــد…

و نه با اشک و افســـــــــــــــــون…

امــــــــا;تمــــــام اینها را در برمیگیرد…

مــــــــــــــــــــــــن …

نـــه ضعیفم..نه ناتـــــــــوان…

چــرا که خداونـــد مرا بدون خشونـــت و زور و بازو میـــپسندد…

اشــــک ریختن ضعـــف من نیــــسـتـ…

قـــدرت روح مـــــن اســتــــ

عکس نوشته خاص دخترونه

عکس نوشته خاص دخترونه

دختر یعنی لبخند در هجوم گریه ها، آرامش وقت بی قراری ها، عاشقانه ای هنگام غروب،
دختر یعنی تفسیر جمله ی “دوستت دارم” یعنی خدا هم زیباست، عجب نقاشی خوبی است
دختر یعنی دختر، مادر، معصومیت تا بی نهایت…

عکس پروفایل خاص زنانه

عکس پروفایل خاص زنانه

مهم نیس پشت سرم چی میگن چون اونایی رو که برام مهمن میشناسم!

بهم میگن مغرور چون اهل کارای خجالت آور نیستم!

هــــــــر کسی رو غرق محبت نمیکنم و به هـــــــر کی از راه رسید نمیگم:دوستت دارم!

همینم که هستم.عوض نمیشم!

برای من دختر بودن یعنی همین!

وگرنه جنس آشغال و ارزون تو بازار زیااااااد پیدا میشه

پروفایل دخترونه خاص جدید,عکس پروفایل خاص دخترونه,عکس نوشته خاص دخترونه

پروفایل دخترونه خاص جدید,عکس پروفایل خاص دخترونه,عکس نوشته خاص دخترونه,پروفایل نیش دار

دختر که باشی،
خیال می کشاندت به بعد از ظهر گرم روز تابستانی
که گوشواره های میوه ای از گیلاس های به هم چسبیده
به گوش انداخته اید
همان هایی که هر که بیاویزدشان از شادی لبریز می شود
و خنده ی از ته دل امانش را می برد.

پروفایل دخترونه خاص جدید,عکس پروفایل خاص دخترونه,عکس نوشته خاص دخترونه

پروفایل دخترونه خاص جدید,عکس پروفایل خاص دخترونه,عکس نوشته خاص دخترونه,عکس پروفایل عاشقانه دونفره

” فقط مردها غیرت ندارند “…

باورکن دختر ها هم رگ غیرتی دارند…

که اگر گل کند ….!

همه ی مردانگی ات زیر سوال میرود …!!!

عکس پروفایل خاص دخترونه,پروفایل دخترونه خاص جدید,عکس نوشته خاص دخترونه

عکس پروفایل خاص دخترونه,پروفایل دخترونه خاص جدید,عکس نوشته خاص دخترونه,عکس پروفایل عاشقانه جدید

دختر یعنی تمامِ لحظه‌های خوبِ لبخندهای خدا از تَهِ دل. از ابتدای ریشه زدنِ ریشه‌های زندگی در خاکِ وجودِ تک تکِ انسان‌ها. دختر یعنی کاشتنِ هر روز یک درخت و کمک به سبزتر کردنِ صمیمیتِ انسان‌ها

عکس نوشته خاص دخترونه,عکس نوشته خاص دخترونه,عکس پروفایل خاص دخترونه

عکس نوشته خاص دخترونه,عکس نوشته خاص دخترونه,عکس پروفایل خاص دخترونه,عکس پروفایل خدایا شکرت

ﻣﻨـــ ﯾﻬـــ دﺧﺘﺮﻣـــــ …

ﺑﺎ ﺗﻠﻨﮕﺮی ﺑﺎرانی ﻣﯿﺸﻮم ﺑﺎ ﮐﻠﻤﻪ ای ﻋﺎﺷﻖ♥ﻣے ﺷﻮﻣــــــــــ

ﺑﺎ ﻓﺮﯾﺎدی ﻣے ﺷﮑﻨﻤــــــــــ

زورم ﺑہ ﺗﻨﻬﺎ ﭼﯿﺰی ﮐﻪ ﻣۍ رﺳــــــــــﺪ ﺑﻐــﺾ ﻟﻌﻨﺘےه

ﻫﻨﻮز ﻫﻢ ﺑﺎ ﻣﺪاد رﻧﮕﯽ ﺧﺎﻧﻪ روﯾﺎﻫﺎﯾﻢ را ﺑﻪ ﺗﺼﻮﯾﺮ ﻣـے ﻣﯿﮑﺸﻤــــــ !

ﻣﻦ دﺧﺘﺮم ﭘﺮاز راااز….ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮا ﻧﺨﻮاﻫﯽ داﻧﺴﺖ !

ﻫﺮﮔﺰ ﺳﺮﭼﺸﻤﻪ اﺷﮑﻬﺎﯾﻢ را ﻧﻤﯿﺎﺑﯽ

ﻋﺎﺷﻘـ ﻟﻮس ﺷﺪﻧﺎم ﻗہــــــــــﺮ ﮐﺮدﻧﺎم ﺣـﺴـــﻮدﺷـــﺪﻧﺎﻣـــــ

دﺧﺘﺮووﻧﮕﯽ ﻫﺎﻣﻮ ﺑﺎ ﻫﯿﭻ ﭼﯽ ﺗﻮ دﻧﯿﺎ ﻋﻮض ﻧﻤےﮐﻨﻤــــــــــ

دﻧﯿﺎی دﺧﺘﺮوﻧﻪ رو ﻓﻘﻂ ﯾﻪ دﺧﺘﺮ ﻣے ﺗﻮﻧﻪ ﻟﻤــــــــــﺲ ﮐﻨہ

عکس نوشته خاص دخترونه,عکس نوشته خاص دخترونه,عکس پروفایل خاص دخترونه

عکس پروفایل خاص دخترونه 2018,عکس پروفایل خاص دخترونه 2019,عکس پروفایل خاص دخترونه ۲۰۱۹,عکس نوشته خوشگل برای پروفایل

دﺧـﺘــــــ ـــــ ــــﺮ ﮐـﻪ ﺑـﺎﺷـﯽﺑـﻬـﺎﻧـﻪ ﻧﯿــــﺴﺖ

ﺣـﻘـﯿـﻘـﺘــــــــــﯽ ﺳـﺖ

ﮐـﺴـﯽ ﻧــﻤـﯿـﺘـﻮاﻧـﺪ درﮐــــﺶ ﮐـﻨـﺪ

ﺑــــــﺎﯾﺪ دﺧـﺘــــﺮ ﺑـﺎﺷـﯽﺗـﺎ ﺑــــﺪاﻧـﯽ ﭼـﻪ ﻣـﯽ ﮔـﻮﯾـﻢ

دﺧـﺘـﺮ ﺑـﺎﺷـﯽ ﺗـﺎ دراﯾـﻦ ﺷـﻬـﺮ ﮔـــــــــﺮگ زﻧـﺪﮔــﯽ ﮐـﻨـﯽ

ﻫـﻤـﺎن ﺟـــــــﺎﯾـﯿـﮑـﻪ ﺑـﺎ ﻫـﺮ ﻧـــــﮕﺎﻩ

ﺗــــﻮ را ﺗـﻌﺮﯾـﻒ ﻣـﯽ ﮐـﻨـﻨـﺪ اﮔــﺮ مرام بگذاری

ﻣـﺮاﻣــــــــﺖ را ﻧـــﻔـﻊ ﻣـﯽ داﻧـﻨـﺪ اﮔـﺮ ﺧــــﻮﺑـﯽ ﮐـﻨـﯽ

ﻟـﺒـﺨـــﻨـﺪ ﺑـﺰﻧـﯽ

ﺷـــــﺎدی ﮐـﻨـﯽ ﺗــــﻮ را ﻧـﺎﭘـﺎک ﻣـﯿــــﺪاﻧـﻨـﺪ

اﯾـﻨـﺠـﺎ ﺟـﺎﯾـﯽ ﺳـﺖ ﮐـﻪ

ﻫـــــﻤـﻪ ﭼـﯿـﺰت را ﻣـﯽ ﺷـﻤـﺎرﻧـﺪ

ﭘـﺲ دﺧـﺘـﺮ ﺑـﺎش ،ﺧــــﻮدت ﺑـﺎش

ﺑـﮕـﺬار ﮔـﺮگ ﻫـﺎی ﺷـﻬـﺮ  ﻫـــــﺮ ﭼـﻪ ﻣـﯽ ﺧـﻮاﻫـﻨـﺪ ﺑــــــﮕـﻮﯾـﻨـﺪ

عکس پروفایل خاص دخترونه 2018,عکس پروفایل خاص دخترونه 2019,عکس پروفایل خاص دخترونه ۲۰۱۹,

عکس پروفایل خاص دخترونه غمگین,عکس پروفایل خاص دخترونه جدید 2018,عکس پروفایل خاص دخترونه شاد,عکس پروفایل جدید

دخـــــــــتر که باشی هــــزار بار هم که بگـــــوید:

دوســــــتت دارد!

باز هم خــــــواهی پرســــید:

دوســــــــتم داری؟

و ته دلت همیشــــــه خواهــد لــرزید!

دخـــــــــتر که باشـــــی هر چقـــدر هم که زیبا باشـــــی

نگــــران زیـــباترهایی میشـــوی که شـــاید عاشــــقش شوند!

هروقــــت که صـــــدایت میکند: خـــوشـــــــــــگلم

خـــــدا را شکر میکــــنی که در چشــــمان او زیبـــــایی!

دست خــــــودت نیســــت…

دخـــــــتر که باشـــی همه ی دیوانگـــــــــــی های عالم را بلـــدی

عکس پروفایل خاص دخترونه غمگین,عکس پروفایل خاص دخترونه جدید 2018,عکس پروفایل خاص دخترونه شاد

عکس پروفایل زیبا,عکس پروفایل خاص دخترونه شیک,عکس پروفایل خاص دخترونه اینستاگرام

من دخترم

چک نویس هیچ احساسی نمیشوم…!

من دخترم دخترانه میخندم…

دخترم دخترانه ناز میکنم…

دخترم دخترانه حسادت میکنم…

عکس پروفایل خاص دخترونه شیک,عکس پروفایل خاص دخترونه اینستاگرام

عکس پروفایل غمگین,عکس پروفایل خاص دخترونه,پروفایل دخترونه خاص جدید,عکس نوشته خاص دخترونه

فرشته ها همیشه وجود دارن…

اما بعضی وقتا چون بال ندارن بهشون میگن…

دخـــــــــــــتـــــــــر…..

عکس پروفایل خاص دخترونه,پروفایل دخترونه خاص جدید,عکس نوشته خاص دخترونه

 عکس پروفایل  شاد,پروفایل دخترونه خاص جدید,عکس پروفایل خاص دخترونه,عکس نوشته خاص دخترونه

بانــــــــــــــــو…؟!

بغض ها را گاهی باید قورت داد!

عاشقانه ها را از پنجره تف کرد…

و در ها را به روی همه بست!

باور کن…!

گاهی هیچکس ارزش دچار شدن را ندارد

هیچکس…

پروفایل دخترونه خاص جدید,عکس پروفایل خاص دخترونه,عکس نوشته خاص دخترونه

عکس نوشته خاص دخترونه,عکس نوشته خاص دخترونه,عکس پروفایل خاص دخترونه,عکس نوشته 

دختر خلقـــــــــت عجـــیبــی اسـتــــــــ !

چشــــم هــایــش را کــه مــیبنــدی،

دیــد دلــش بــیشتــر مــی شــود…

دلــش را کــه مــی شــکنــی،

باران لــطـافتـــ از چــشمــ هــایش ســرازیــر…

انــگار درسـتــــ شــده تــا…

روی عـشـق را کــم کــند

عکس پروفایل خاص دخترونه,پروفایل دخترونه خاص جدید,عکس نوشته خاص دخترونه

عکس پروفایل خاص دخترونه,پروفایل دخترونه خاص جدید,عکس نوشته خاص دخترونه

زن هرچقدر هم که بزرگــــ شود

همـــسر شود

مــادر شود

مادربزرگــــ شود

درونش هنوز هم “دختــــری” کوچک چشم انتظار استـ

انتظار میکشد برای لــوس شدن،

محبتـــ دیدن،

دستی میخواهد برای نوازش،

و چشمی برای ستــــایش

مهم نیست چند سالـــــه شدی

زن که باشی،

دنیایت هنوز صورتیستــــــ

پروفایل دخترونه خاص جدید,عکس پروفایل خاص دخترونه,عکس نوشته خاص دخترونه

پروفایل دخترونه خاص جدید,عکس پروفایل خاص دخترونه,عکس نوشته خاص دخترونه,عکس پروفایل تیکه دار سنگین 

من یک دخترم

وقتی خسته ام

وقتی کلافه ام

وقتی دلتنگم

بشقاب ها را نـــمی شکنم.

شیشه ها را نـــمی شکنم.

غرورم را نـــمی شکنم

دلت را نـــمی شکنم

در این دلتنگی ها

زورم به تنها چیزی که میرسد

این بغـــض لعنتی ست!

عکس نوشته خاص دخترونه,عکس نوشته خاص دخترونه,عکس پروفایل خاص دخترونه

عکس نوشته خاص دخترونه,عکس نوشته خاص دخترونه,عکس پروفایل خاص دخترونه,تصاویر معنوی برای پروفایل

دلم برای دخترانه های وجودم تنگ شده

برای آن احساسات مهارنشدنی

حالا اما…

دخترک درونم چه بی هوا این همه بزرگ شده

چه قدی کشیده طاقتم،

چه شیشه ای بودم روزی،حالا اما…

به سخت شدن هم رضا نمیدهم

به سنگ شدن می اندیشم؛

اینگونه اطمینانش بیشتر است …

عکس پروفایل خاص دخترونه,پروفایل دخترونه خاص جدید,عکس نوشته خاص دخترونه

عکس پروفایل خاص دخترونه,پروفایل دخترونه خاص جدید,عکس نوشته خاص دخترونه,عکس پروفایل مردانه شیک و خاص

دیوانه وار هم که عاشقش باشم

پای غرور دخترانه ام که بیاید وسط

تنها یک کلمه میگویم:

“مهم نیست”

عکس پروفایل خاص دخترونه,پروفایل دخترونه خاص جدید,عکس نوشته خاص دخترونه

عکس نوشته دخترونه فانتزی,عکس پروفایل خاص دخترونه,پروفایل دخترونه خاص جدید,عکس نوشته خاص دخترونه,عکس دختر زیبا برای پروفایل

برای خودم مردی شدم…

بی صدا گریه میکنم این روزا…

در سکوتی سخت…

ای دنیا مواظبم باش…

قلبم هنوز…

دخترونه میتپه…!


|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1