دانلود فیلم سرخ پوست
متن دلخواه شما
عکس پروفایل
دو شنبه 20 اسفند 1397 ساعت 11:24 | بازدید : 4196 | نوشته ‌شده به دست downloadfilmirani5 | ( نظرات )

دانلود فیلم سرخ پوست ایرانی نوید محمدزاده

 

فیلم ایرانی سرخ پوست دقیقا چیست ؟ با فیلمی در ژانر فرار از زندان مواجه هستیم اما با زاویه دیده جدیدی تعریف می شود از بازی فرا شخصیتی نوید محمد زاده می توان گفت این پسر یک رئیس زندان واقعی را در فیلم سرخ پوست می سازد این در حالی است که تجربه چنین نقشی را نداشته است و همچنین نقش بیش از سن او است اما تماشاگر اصلا احساس نمی کند در شخصیت رئیس زندان فیلم سرخ پوست تمام خشونت قلدوری عشق و مهربانی را در بازی تماشایی نوید محمدزاده یکجا می بینیم تا انتها با معرفی فیلم دیدنی سرخ پوست با  ابزار وبلاگ همراه باشید.

فیلم سرخ پوست به انگلیسی به معنی The Warden یا film sorkhpost و محصول سال 1396 ایران است. فیلم ایرانی تحسین شده سرخ پوست فیلمیست که حال و هوای جدیدی به سینمای ایران تزریق کرده است هنوز تاریخه دقیقی برای دانلود فیلم سرخپوست نیما جاویدی در شبکه نمایش خانگی مشخص نشده است.

ماجرای فیلم ایرانی سرخ پوست دقیقا چیست ؟

نوید محمد زاده رئیس زندان در سال 1347 است که در حال ترفیع به رئیس شهربانی است و به تدریج در داستانک های سرخ پوست عاشق می شود

پریناز ایزدیار در حال کمک به زندانیان است که اتفاقا طرفدار شخصیت فراری از زندان است بله با یک فراری از زندان روبه رو می شوید اما داستان ما از سمت رئیس زندان روایت می شود

زندانی از زندان فرار می کند و ترفیع رئیس زندان قصه ما به خطر می افتد و بقیه ماجرا ...

دانلود فیلم سرخ پوست رایگان,خرید فیلم سرخپوست

عکس پروفایل جدیدی که از فیلم سینمایی سرخ پوست منتشر شده که نوید محمد زاده را به همراه پریناز ایزد یار مشاهده می کنید » دانلود فیلم ایرانی سرخ پوست نوید محمدزاده ساخته نیما جاویدی 39 ساله

 پیش از این دانلود فیلم هزارپا-دانلود فیلم سرو زیر آب -دانلود فیلم مغزهای کوچک زنگ زده-دانلود سریال هیولا برای دانلود و خرید قرار گرفت که اگر فیلمها و سریالهای ایرانی را دنبال می کنید پیشنهاد میکنیم این فیلم و سریال ها را نیز از کد تولز پیگیری کنید.

زمان در داستان فیلم سرخ پوست در سال 1347 می گذرد از نکات جالب توجه فیلم ایرانی سرخ پوست مشاوره از شخصی به نام تیمسار کوررنگی (رئیس زندان قصر دوران پهلوی) در دهه چهل است که به نیماجاویدی و نوید محمد زاده کمک فراوانی کرده است.نویسندگی و کارگردانی فیلم سرخ پوست بر عهده نیما جاویدی بوده است.

چنانچه سوالی در مورد فیلم ایرانی سرخ پوست دارید در همین صفحه فیلم بپرسید.همچنین می توانید برای مشاهده آرشیو و دانلود فیلم جدید و دانلود فیلم ایرانی جدید و بیشتر کلیک کنید.

مشتاقانه منتظره نظرات شخصی شما در مورد فیلم سرخ پوست با بازی نوید محمد زاد و کارگردانی نیما جاویدی هستیم.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: