در یکی از بازی های هفته اول لیگ قهرمانان اروپا، آ اس رم از ساعت 23:30 در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میهمان رئال مادرید بود:

مشخصات بازی
4شنبه؛ 28 شهریور 1397 - 19 سپتامبر 2018
ساعت 23:30 به وقت ایران
هفته اول لیگ قهرمانان اروپا
داور: بیورن کویپرس از هلند
ورزشگاه سانتیاگو برنابئو
گلزنان بازی: ایسکو (دقیقه 44)، گرت بیل (دقیقه 58) و ماریانو (دقیقه 91)
ترکیب ابتدایی دو تیم

رئال مادرید

رئال مادرید

شرح بازی
نیمه اول: رئال مادرید متقدرانه بازی را آغاز کرد. در همان 10 دقیقه اول، دو فرصت خوب توسط گرت بیل و ایسکو از دست رفت. اولسن روی موقعیت ایسکو، واکنش فوق العاده ای داشت. در ادامه حملات رئال مادرید ادامه پیدا کرد. شوت های متعدد و کرنرهای بی شمار تیم میزبان، بیانگر برتری مطلق این تیم بود. رم از دقیقه 20 به بعد کم کم در جریان بازی قرار گرفت اما بازیکنان این تیم در خط حمله بسیار عجول و پراشتباه بودند. از دقیقه 30 به بعد دوباره حملات رئال مادرید شدت یافت. اولسن در بین دقایق 33 تا 35 سه فرصت فوق العاده را از بازیکنان رئال مادرید گرفت. دو شوت ایسکو و ضربه سر راموس با واکنش خوب دروازه بان سوئدی خنثی شد. سرانجام در دقیقه 44، رئال مادرید مزد برتری اش را گرفت و ایسکو موفق شد از روی ضربه آزاد، دروازه رم را باز کند. دو تیم با برتری 1-0 لوس بلانکوس به رختکن رفتند.

نیمه دوم: 45 دقیقه دوم با موقعیت خطرناک رم آغاز شد اما شوت چنگیز اوندر را ناواس به زیبایی دفع کرد. سپس نوبت به بیل رسید تا تیرک دروازه اولسن را به لرزه دربیاورد. در ادامه لوکا مودریچ نتوانست در دقیقه 50 دروازه رم را باز کند تا اینکه سرانجام گرت بیل به هدفش رسید و در دقیقه 58 گلزنی کرد. پس از این گل، تغییری در روند بازی تیم ایتالیایی دیده نشد. بازیکنان رم به وضوح در سطحی پایین تر ازرئال مادرید بودند و پس از دریافت گل دوم شکست را پذیرفتند. مهم ترین موقعیت های رم تا پایان بازی، شوت کولاروف و ضربه سر ادین ژکو بود که با درخشش ناواس به گل تبدیل نشد اما در طرف مقابل نیز اولسن بارها دروازه جالوروسی را نجات داد که اوج کارش تسلیم نشدن در مقابل حرکت نمایشی آسنسیو بود. در نهایت ماریانو دیاز در ثانیه های پایانی، به زیبایی گل سوم لوس بلانکوس را به ثمر رساند تا رئال مادرید شروع مقتدرانه در این فصل داشته باشد.

شرح گل ها
رئال مادرید 1-0 آ اس رم؛ ایسکو (دقیقه 44): خطای بی مورد ده روسی در نزدیکی محوطه جریمه، یک ضربه آزاد در منطقه ای ایده آل برای بازیکنان رئال مادرید مهیا کرد. ایسکو به زیبایی و با شوتی غیرقابل مهار، درحالیکه اولسن فقط مسیر توپ را مشاهده می کرد، دروازه تیم میهمان را باز کرد.

رئال مادرید 2-0 آ اس رم؛ گرت بیل (دقیقه 58): الشعراوی همچون اکثر دقایق بازی، توپ را لو داد تا ضد حمله میزبان شکل بگیرد. پاس فوق العاده مودریچ پشت مدافعان بدون برنامه رم به بیل رسید و او با شوتی دقیق به زاویه مخالف، گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

رئال مادرید 3-0 آ اس رم؛ ماریانو (دقیقه 91): شماره 7 جدید رئال مادرید، از تعلل مانولاس استفاده کرد و با شوتی استثنایی و کات دار، ورودش به تیم قهرمان اروپا را با یک سوپرگل اعلام کرد.

ماریانو دیاز در همین تابستان پس از یک دوره موفق حضور در المپیک لیون، به رئال مادرید بازگشت و ضمن پوشیدن پیراهن شماره 7 معروف کهکشانی ها، در دیدار این تیم مقابل رم در لیگ قهرمانان یک سوپرگل به ثمر رساند.به گزارش مارکا، وی در مورد شرایطش گفت:

دوست دارم لوئیز انریکه مرا به تیم ملی اسپانیا دعوت کند. امیدوارم بتوانم برای تیم ملی بازی کنم. بابت گل خیلی خوشحالم و از هم تیمی هایم تشکر می کنم. پاس مارسلو باعث شد شب خوبی داشته باشم.
مربی از من خواست توپ را از دست ندهم، به هم تیمی هایم کمک کنم و روی توپ های حریف پرس انجام دهم. گفت دقیقا مانند تمرینات کار کن. در رئال مادرید همه ما مسئولیت زیادی داریم. باید در لیگ قهرمانان با اشتیاق زیادی کار کنیم.
با خروج کریستیانو رونالدو مشخص نیست نقش ماریانو در رئال مادرید چه خواهد بود اما این موضوعی نیست که فکر او را مشغول کند:

هدف شخصی من این است که به تیم کمک کنم و قهرمانی در لیگ قهرمانان فوق العاده خواهد بود. همیشه دوست داشتم به اینجا برگردم. بنابراین بابت این شانس سپاسگزارم.

هفته اول لیگ قهرمانان اروپا

ماریانو در تابستان 2017 از رئال مادرید به لیون پیوست و فصل فوق العاده اش در فرانسه باعث شد به رئال مادرید بازگردد.

رئال مادرید موفق شد با ارائه یک بازی برتر، با نتیجه 3-0 رم را شکست دهد. جولین لوپتگی پس از بازی در کنفرانس خبری گفت:

موقعیت ها از راه می رسند و ماریانو از موقعیتی که برای بازی به دست آورد، نهایت استفاده را برد. فصل طولانی است و ما به تک تک بازیکنمان نیاز داریم.
وی در مورد بازی کیلور ناواس و نیمکت نشینی کورتوا گفت:

رئال بارها گفته ام که در این مورد من تصمیم می گیرم. امشب هم تصمیم ما این بود که کاملا جواب داد. از نگرش بازیکنانم مقابل تیمی مانند رم خیلی راضی ام. می دانستیم آنها قرار است برای ما مشکلات زیادی درست کنند.
به نظر می آمد لوپتگی در کنار زمین خیلی بیشتر از همیشه نگران است. وی در این مورد گفت:

نه من نگران نبودم بلکه در کنار زمین سرم شلوغ بود. می دانید که وقتی شما از موقعیت هایتان استفاده نکنید، دیر یا زود حریف از موقعیت هایش استفاده می کند. تیم فوق العاده بازی کرد و کاملا شایسته کسب سه امتیاز بود.
تیم با نگرش درستی بازی کرد. شانس های زیادی خلق کردیم. لوکا مودریچ بازی فوق العاده انجام داد. گل نزد اما در تمام فضاهای زمین دوندگی و حضور داشت.
رئال مادرید هفته آینده در لالیگا مقابل اسپانیول قرار می گیرد.

 

نتایج زنده فوتبال

بازیکنان رئال مادرید و همسرانشان

اسامی بازیکنان رئال مادرید

بازیکنان رئال مادرید

بازیکنان رئال مادرید

 

منبع:http://www.codetools.ir/realmadrid33.html

کدتولز

کد تولز