وارث کریستیانو رونالدو
متن دلخواه شما
عکس پروفایل
دو شنبه 29 بهمن 1397 ساعت 10:45 | بازدید : 2713 | نوشته ‌شده به دست downloadfilmirani5 | ( نظرات )

اخبار رئال مادرید | وینیسیوس وارث کریستیانو رونالدو قوی تر از نیمار ثابت بیل,لوکاس و آسنسیو بجنگید / بیشترین پاس گل مدافعین کناری رئال اودریوزولا 6

رئال مادرید,اخبار رئال مادرید,vmhg lhnvdn,رئال مادرید نیوز,سایت رئال مادرید,رئال مادرید فهرست بازیکنان,ریال مادرید,رئال مادرید و بارسلونا,بازی بعدی رئال مادرید,پخش زنده بازی رئال مادرید,رئال مادرید ویکی پدیا,پخش زنده فوتبال رئال مادرید امشب,رئال مادرید ۱۱ بارسلونا ۱,اخبار رئال مادرید زنده,اخبار رئال مادرید تلگرام,اخبار رئال مادرید مرجع خبری,اخبار رئال مادرید طرفداری,اخبار رئال مادرید ورزش۳,اخبار رئال مادرید ورزش 11,رعال‌ مادرید,رئال مادرید,hofhv vmhg lhnvdn,Real Madrid C.F,ساعت بازی رئال مادرید امشب

 اخبار ورزشی »» رئال مادرید »» اخبار رئال مادرید

vmhg lhnvdn,رئال مادرید نیوز,سایت رئال مادرید,رئال مادرید فهرست بازیکنان

»» مارکا | کاپیتان راموس در لالیگا هم چهارکارته است و خطر محرومیت او در آستانه ی ال کلاسیکو وجود دارد. به همین خاطر ممکن است در بازی با خیرونا کارت زرد دریافت کند که بازی با لوانته را محروم شود و مشکلی برای الکلاسیکو ی لالیگا نداشته باشد.

»» سولاری از وضعیت مدافع برزیلی راضی نیست؛ رگیلون انتخاب اول است

»» ایسکو و یورنته تنها غایبین تمرینات امروز واران ، ماریانو و لوکا زیدان بدون مشکل تمرین کردند.

»» گوتی، گزینه اول باشگاه بشیکتاش برای جانشینی شنول گونش

»» بازی رئال مادرید و آژاکس دومین بازی فصل رئال از نظر کمترین دوندگی در چمپیونزلیگ بود.

»» غیبت ماریانو دیاز در تمرینات رئال مادرید 2 روز قبل از دیدار مقابل ژیرونا

ماریانو دیاز که شانس بالایی در شروع مسابقه با ژیرونا داشت، 2 روز قبل از این بازی با کهکشانی ها تمرین نکرد و در باشگاه بدنسازی به صورت انفرادی به همراه مارکوس یورنته و رافائل واران تمرین کردند. کریم بنزما در بازی مقابل آژاکس به علت برخورد با مدافعان این تیم از ناحیه کمر احساس درد می کرد و به نظر می رسید سولاری روی او ریسک نکند و مقابل ژیرونا به او استراحت دهد اما حالا با غیبت ماریانو معلوم نیست که او می تواند شروع کننده بازی باشد یا خیر؟

»» در 25 بازی رئال مادرید سولاری مارسلو در 13 بازی حضور داشته و 12 بازی دیگر را به علت مصدومیت و افت سطحش از دست داده است.

»» براهیم ، تنها خرید زمستانی رئال در ۱ ماه اخیر ۱ دقیقه هم بازی نکرده و در ۶ بازی اخیر در لیست رئال حضور نداشته است.

»» کانته با توجه به شرایط چلسی در فکر جدایی از آبی های لندن است. این بازیکن به خاطر بازی در باشگاه های بزرگی مانند رئال مادرید و بارسلونا پیشنهاد psg را رد کرده است. نکته ی قابل توجه در مورد این بازیکن دستمزد بسیار بالای اوست (سالانه 18 میلیون یورو) که هر تیمی نمیتواند آن را تامین کند.

»» علاقه رسانه های اروپایی به وینیسیوس: وارث کریستیانو رونالدو و قوی تر از نیمار

بی بی سی اسپورت (بریتانیا) نوشت:

کار عالی وینیسیوس در 18 سالگی.او جوان ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید است که در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا بازی کرده است. او با سرعت بالا در سمت چپ، توپ را کنترل کرد و به داخل محوطه برد تا با پاس عالی برای بنزما، رئال مادرید به گل برسد. علاوه بر این، قبل از این بازی، وینیسیوس 8 پاس گل به هم تیمی هایش داده است و از نظر تعداد پاس گل در رئال مادرید، او بهترین است.

اکیپ (فرانسه) نوشت:

علاوه بر ساختن گل برای بنزما، وینیسیوس نشان داد که خطرناک ترین بازیکن رئال مادرید است. او در نیمه اول می توانست با شوت زیبایی که زد، دروازه آژاکس را باز کند. مهم تر از همه، ارتباط خوب او با سرخیو رگیلون است که در سمت چپ، زوج مطمئنی را برای رئال مادرید تشکیل داده اند. رگیلون هم به خوبی با ویژگی های دفاعی اش مقابل حکیم زیاش و نصیر مزروعی ایستادگی کرد.

گازتا دلا اسپورت (ایتالیا) نوشت:

وینیسیوس برزیلی با توجه به سن کمی که دارد همراه با لوکا مودریچ یکی از معدود کسانی بودند که فشار آژاکس روی آن ها تاثیر نگذاشت. در نیمه اول آندر اونانا را وادار به واکنش کرد و در دقیقه 60 نیز با حرکت انفرادی، دفاع آژاکس را به هم ریخت و به کریم بنزما پاس گل داد.

د تلگراف (هلند) نوشت:

عملکرد عالی از وینیسیوس جونیور.به خوبی مزروعی را جا گذاشت و پاس دقیقی را برای بنزما فرستاد تا دروازه را باز کند.

دیلی میل (بریتانیا) نوشت:

مهاجم برزیلی نشان داد که سوپراستار بعدی رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو است. هواداران هم با توجه به عملکردش برابر آژاکس همین فکر را در سرشان دارند. وینیسیوس در آمستردام نقش حیاتی داشت. او پاس گل، گل اول رئال مادرید را داد و بلافاصله با بهترین ها در جهان مقایسه شد.

اِ بولا (پرتغال) نوشت:

وینیسیوس جونیور که با تصمیم جولین لوپتگی به تیم دوم فرستاده شده بود، حالا تبدیل به یکی از کلیدی ترین بازیکنان رئال مادرید شده است. حالا او جایگاهش را در ترکیب ثابت رئال مادرید زیر نظر سانتیاگو سولاری پیدا کرده است.

کوریره دلا سرا (ایتالیا) نوشت:

وینیسیوس جونیور وارث کریستیانو رونالدو در رئال مادرید است و قوی تر از نیمار ظاهر شده است. رئال مادرید دیگر فکر پرداخت هزینه 45 میلیون یورویی برای وینیسیوس را نمی کند. از اینکه بارسلونا را در جذب او شکست داده اند، راضی هستند. وینیسیوس نه تنها پتانسیل و تکنیک بالایی دارد بلکه از لحاظ فیزیکی و شخصیتی نیز شرایط خوبی دارد.

»» وینی در ۳ بازی بزرگ هفته
پاس طلایی به بنزما در صحنه منجر به گل در ال کلاسیکو
گرفتن پنالتی مقابل اتلتیکو
دادن پاس گل به بنزما مقابل آژاکس

»» ریوالدو :هنوز خیلی زوده که وینیسیوس جونیور رو بخوایم با دمبله و امباپه مقایسه کنیم ، در پایان فصل میشه در این باره نظر داد."

⊗ آس 27 بهمن

وینیسیوس ارزش ستاره شدن را دارد.

سومین بازیکن تاثیرگذار در گل ها

سولاری می بیند که او در سمت چپ چه میکند.

بیل لوکاس و آسنسیو برای جایگاه دیگری می جنگند.

⊗ مارکا 27 بهمن

سرخیو راموس در بیانیه ای منحصر بفرد گفت:
اگر میخواستم از عمد کارت زرد بگیرم این کار را در مرحله ی گروهی میکردم.

»» عملکرد مدافعین کناری رئال در این فصل :

مارسلو :
۳ گل
۳ پاس گل

کارواخال :
۱ گل
۲ پاس گل

اودریوزولا :
۱ گل
۶ پاس گل

رگیلون :
۱ پاس گل

تایمز | بیل در تابستانی که گذشت پیشنهاد منچستر و چلسی رو رد کرد تا در رئال بمونه

اخبار رئال مادرید طرفداری

مرتبط :

»» ساعت بازی رئال مادرید امشب

»» نتیجه و خلاصه بازی دیشب رئال مادرید




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: